pomalowałem pokój dekoralem :(

1. Data: 2007-11-02 22:42:55

Temat: pomalowałem pokój dekoralem :(
Od: Marek <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ściany ładne są... Ale ja mam problemy. Malowane (pierwszy raz) w
poniedziałek: minął tydzień, próbuje spac w pomalowanym pokoju,jutro ma być
malowane 2 raz.

I nie da się mieszkać. Katar, oczy pieką. Wyjdę z domu do pracy: zero
problemów. Ma ktoś takie niemiłe doświadczenia z dekoralem ? Momentami już
się zastanawiam nad przykryciem tej farby czymś innym, tylko czy to jest
dobry pomysł ? Miałem kiedyś zapalenie rogówki: czuję, że choroba się
zaostrza. Kilka godzin po powrocie do domu jest ok, potem zaczynają się
problemy. Może ta farba ma jeszcze "odparować" ? Miałem malowac jedynką,
odradzono mi ją. Patrzyłem na opakowanie: jedynka ma LRO (lotne związki
organiczne ?) poniżej 75 mg/litr, dekoral poniżej 30. NIby mniej
szkodliwy, a jednak...
--
Marek

2. Data: 2007-11-02 23:00:20

Temat: Re: pomalowałem pokój dekoralem :"AKRYLIT W"
Od: Marek <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zabrakło w poście nazwy farby: to był "AKRYLIT W"

--
Marek

3. Data: 2007-11-03 07:59:02

Temat: Re: pomalowałem pokój dekoralem :(
Od: "Big Jack" <a...@b...zz> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości: news:fgg94p$d44$1@inews.gazeta.pl
użytkownik *Marek* napisał(a):

[...]

> I nie da się mieszkać. Katar, oczy pieką. Wyjdę z domu do pracy: zero
> problemów. Ma ktoś takie niemiłe doświadczenia z dekoralem ?

[...]

Ewidentnie masz jakieś problemy zdrowotne. Mam tą farbą wymalowane całe
mieszkanie i nie mam takich dolegliwości. Może w miarę możliwości staraj się
wietrzyć ile wlezie kiedy Cię nie ma w domu. W końcu to co lotne się ulotni.

--
Big Jack
//////

4. Data: 2007-11-03 10:17:33

Od: Ikselka <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Marek pisze:
> [...]
> odradzono mi ją. Patrzyłem na opakowanie: jedynka ma LRO (lotne związki
> organiczne ?) poniżej 75 mg/litr, dekoral poniżej 30. NIby mniej

Masz alergię. Idź do lekarza - może podstawowe leki antyalergiczne pomogą.

--
XL wiosenna

5. Data: 2007-11-04 06:58:11

Od: "Sławcio.xww" <s...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

A na poczatek zaaplikuj sobie wapno (np. musujace) - powinno Cie troche
odczulic. Popytaj w aptece - cos powinni tez na to zaradzic.
S!@w.

6. Data: 2007-11-04 14:09:09

Od: Wojciech Skrzypinski <u...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Sławcio.xww pisze:

> A na poczatek zaaplikuj sobie wapno (np. musujace) - powinno Cie troche
> odczulic. Popytaj w aptece - cos powinni tez na to zaradzic.

Wapno, Zyrtec itd. Ale to juz OT :)

Pozdrawiam,
Wojtek

7. Data: 2007-11-04 14:41:48

Od: BartekK <s...@N...org> szukaj wiadomości tego autora

Wojciech Skrzypinski pisze:
> Wapno, Zyrtec itd. Ale to juz OT :)
Gorzej jak się okaże że ma uczulenie na... wapno, jak mój znajomy.

--
| Bartlomiej Kuzniewski
173

8. Data: 2007-11-04 15:47:51

Od: zil0g <z...@m...prl> szukaj wiadomości tego autora

*BartekK* wdusil[a] nastepujace knefle:

| Gorzej jak się okaże że ma uczulenie na... wapno, jak mój znajomy.

Ale na gaszone? ;)

zmywarka i piekarnik
Re: czy ktoś mieszka w kawalerce studio z gazem?
opinie o pralce -bosch
ekipa do zrobienia dachu
zmarażarka szufladowa