"pomięte" włosy

1. Data: 2004-11-03 13:36:12

Temat: "pomięte" włosy
Od: "Ulya" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam. Chciałam ułożyć włosy by dawały efekt tak jakby "pomiętych"
czy "połamanych" (mam nadzieję, że wiecie co mam na myśli). Co zakręcę włosy to
wychodzą mi loki lub fale. Może trzeba użyć jakiś specjalnych wałków? Proszę o
pomoc, bo mało mi brakuje by je ściąć na krótko - a tak się męczyłam z ich
zapuszczeniem...
Pozdrawiam
Ulya

1. Data: 2004-11-03 21:34:12

Temat: Re: "pomięte" włosy
Od: "Gerbil" <m...@N...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ulya" <u...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
Proszę o
> pomoc, bo mało mi brakuje by je ściąć na krótko - a tak się męczyłam z ich

Ja taki efekt otrzymalam po 1. trwalej typu headline(tak nazwala to
fryzjerka) 2. na wlosach prostych pieczolowitemu gnieceniu wilgotnych wlosow
z pianka i jednoczesnym suszeniu. Zapewniam ze dwie rece to za malo zeby dac
rade bez trwalej.
pzdr.
Joanna

1. Data: 2004-11-04 16:55:49

Od: mips <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Gerbil napisał/a w news:cmbisf$nv7$1@news.onet.pl:

> Ja taki efekt otrzymalam po 1. trwalej typu headline(tak nazwala
> to fryzjerka)

Albo inaczej styling.

> 2. na wlosach prostych pieczolowitemu gnieceniu
> wilgotnych wlosow z pianka i jednoczesnym suszeniu. Zapewniam ze
> dwie rece to za malo zeby dac rade bez trwalej.

Można uzyskać taki efekt posługując się specjalną nakładką na
prostownicę do włosów.

mips

--
Zofia Rakowska

"Juz pod pierwszym linkiem widac, ze jestes wstretnym
zlosliwym mikroprocesorem!" (c) ISIA pru,13-06-2004r.

serum AVONu przeciw zmarszczkom mimicznym
indian summer - allegro
Krem pod oczy i do twarzy dla chorej skory (AZS)
Woda toaletowa Pierre Cardin
Zapalenie mieszkow wlosowych