serum AVONu przeciw zmarszczkom mimicznym

1. Data: 2004-11-03 13:02:13

Temat: serum AVONu przeciw zmarszczkom mimicznym
Od: "Brygida " <h...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy któraś z Was już próbowała? Widziałam reklamę w telewizji tego specyfiku.
Ciekawa jestem jaki jest. Choć mam młodą buzię to jednak zmarszczki koło ust
mam duże. Czy można stosować takie serum tylko miejscowo? Czy wogóle je można
stosować jak jest z przeznaczeniem dla cery dojrzałej?

1. Data: 2004-11-03 13:13:46

Temat: Re: serum AVONu przeciw zmarszczkom mimicznym
Od: "justa" <j...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Brygida <h...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał(a):
> Czy któraś z Was już próbowała? Widziałam reklamę w telewizji tego
specyfiku.
> Ciekawa jestem jaki jest.

74130&v=2&s=0

> Choć mam młodą buzię to jednak zmarszczki koło ust
> mam duże. Czy można stosować takie serum tylko miejscowo? Czy wogóle je
można
> stosować jak jest z przeznaczeniem dla cery dojrzałej?

myślę, że po po 25 r.ż. można stosować jako kurację, czyli jedno opakowanie.
a to serum w ogóle stosuje się tylko miejscowo, na dojrzałą skórę też.

indian summer - allegro
Krem pod oczy i do twarzy dla chorej skory (AZS)
Woda toaletowa Pierre Cardin
Zapalenie mieszkow wlosowych
Cynk na tradzik? ZINCAS