^^^^^^^pomoc dla ciezko popazonej OLI - bylo w TV

1. Data: 2003-01-18 20:10:34

Temat: ^^^^^^^pomoc dla ciezko popazonej OLI - bylo w TV
Od: h...@2...pl szukaj wiadomości tego autora

Witam
Dzis tj. 19.01.2003 w dziennikach telewizyjnych podano wiadomosc o ciezko
popazonej OLI z kieleckiego Domu Dziecka. Ola ulegla jakiemus wypadkowi a jej
rodzice po wypadku przestali sie nia interesowac (powinni takich do
kamieniolomu wysylac). Ola wymaga specjalistycznego leczenia za granica.
Ulzyjmy jej cierpieniu! NIe chodzi o to aby wplacac jakies bajonskie sumy. Sila
Nas w ilosci, duzo osob wplaci po symbolicznej sumie i Ola bedzie nam do konca
zycia wdzieczna w swym malym SERDUSZKU. Nr konta byl pokazany zbyt krotko i nie
kazdy kto chcial mogl go zanotowac, ja mam telewizor cyfrowy i
dzieki "stopklatce" zanotowalem go i dziele sie nim z WAmi. Ja juz podarowalem.

NR konta pokazanego w TV:

10601305-330000058858
BPH S.A. o/Kielce
dopisek: "DLA OLI"

Bartlomiej Ożóg

P.S. Aby uwaiarygodnic tego posta prosze Innych o potwierdzenie tyh informacji.