pomocy! wysypka!!!

1. Data: 2003-11-14 14:00:39

Temat: pomocy! wysypka!!!
Od: "Ania" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Błagam o jakieś wskazówki i szybką poradę. W okolicach pępka pojawiła mi
się wysypka (o średnicy ok. 2 cm, z malutkimi grudkami, która b. mnie
swędzi. Nie zdążę pójść do dermat. do poniedziałku, czym można to
potraktować i co to może być?
--
A.

2. Data: 2003-11-14 14:01:21

Temat: Re: pomocy! wysypka!!!
Od: Anka Łazowska <a...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ania" <a...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> się wysypka (o średnicy ok. 2 cm, z malutkimi grudkami, która b. mnie
> swędzi. Nie zdążę pójść do dermat. do poniedziałku, czym można to

Jezeli nosisz jeansy to moga byc poczatki uczulenia na nikiel (guzik od
spodni). Czy zdarzala Ci sie podobna wysypka po kontakcie z innymi rzeczami
wykonanymi z metalu (np. spod zegarka, etc.)?
Na razie pij wapno. Istnieje pare masci miejscowych, niemniej sa na recepte.
Bez recepty dostaniesz najmniejsze opakowanie Zyrtec-u.

Anka

3. Data: 2003-11-14 14:13:15

Od: Anka Łazowska <a...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dokładnie tak, miałam kiedyś takie jeansy i też wysypka. Ostatnio kupiłam
> sobie spodnie właśnie z takim samym guzikiem. I od zegarka też tak mam,
> szczególnie w lecie jak jest gorąco. Dzięki, to chyba jest to. A więc
wapno
> i zyrtec?
> A.

I unikac niklu - wysypki nie bedzie!

Pozdrawiam,
Anka

4. Data: 2003-11-14 14:14:02

Od: "Ania" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

5. Data: 2003-11-14 14:32:05

Od: "Robert" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

bp2nlu$bqm$...@n...lublin.pl,
Ania <a...@o...pl>:
> Użytkownik "Anka Łazowska" <a...@c...pl> napisał w wiadomości

Fenistil zel lub emulsja bez recepty.

> [...]
> kupiłam sobie spodnie właśnie z takim samym guzikiem. I od zegarka
> też tak mam, szczególnie w lecie jak jest gorąco. Dzięki, to chyba

Przede wszystkim odizoluj ten metal od skory - nos cos pod spodem w tym
miejscu, jakas bielizne. Albo naszyj mala latke od spodu na nit guzika.

--
Robert

6. Data: 2003-11-14 14:41:26

Od: "Aska Z." <a...@u...erb.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> sobie spodnie właśnie z takim samym guzikiem. I od zegarka też tak mam,
> szczególnie w lecie jak jest gorąco. Dzięki, to chyba jest to. A więc

Pomaluj guzik lakierem do paznokci - albo czymś innym i po kłopocie.
Szkoda spodni :)
Joaśka

7. Data: 2003-11-14 20:28:33

Od: "Sluchaj" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wystarczy przykleić zwykły plaster.

Może masz zdjęcia chorego miejsca, diagnoza jest wtedy łatwiejsza, precedens
już był.

--
Pozdrawiam.

Młotek neurologiczny