pomozcie

1. Data: 2003-08-01 13:07:41

Temat: pomozcie
Od: "zestaf" <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam wszystkich
mam nastepujacy problem
otoz moja pani dostala od ginekologa skierowanie na badanie krwi, i chodzi o
to ze nie wiemy jak nazywa sie to badanie.wiem ze jak pojdzoe do lekarza to
to nie bedzie mialo znaczenia, ale niestety nie moze isc do panstwowki, a
chcac sie dowiedziec ile to kosztuje u prywatnego musi podac nazwe badania.
i teraz moje pytanie
czy mozecie podac kilka najbardziej popularnych badan krwi.zaznaczam ze
chodzi o skierowanie od ginekologa w zwiazku z pigulkami.
ze skierowania mozna wyczytac ze nazwa jest trzyczlonowa.zaczyna sie od
jakiegos trans...cos tam.
z gory dziekuje za pomoc
i pozdrawiam
zestaf

2. Data: 2003-08-01 14:13:17

Temat: Re: pomozcie
Od: "Atena" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zazwyczaj są to transaminazy, bilirubina, INR i APTT do tego dobrze zrobić
morfologię..pozdrawiam! A

3. Data: 2003-08-01 16:37:29

Od: "" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> badanie ogólne krwi,OB,próba wątrobowa,czas krzepnięcia krwi.To chyba
wszystko.Najprościej jednak będzie pokazać skierowanie w klinice i spytać się
ile to wszystko będzie kosztowało..Poza tym takie badania często dobiera się
indywidualnie..Pozdrawiam.

Problem z ZUS-em (jak postąpić)
tabletki
agresja