pomysł na interes

1. Data: 2004-12-29 14:29:38

Temat: Re: pomysł na interes
Od: "ewelina" <e...@r...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "KIGAM" <K...@w...pl> napisał w wiadomości
news:cqncc2$jiq$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Witam
> Od dłuższego czasu przyglądam się grupce i tak mnie natchnęło żeby
> podzielić się pewnym pomysłem
> otóż chciałbym otworzyc interes taki mikro biznes polegający na
> roznoszeniu śniadań i posiłków w postaci kanapek sałatek po biurach
> poszukałem trochę przepisów na kanapeczki i w/w sałatki obecnie jestem na
> etapie przygotowywania folderu i myślę ze od nowego roku zacznę , ........
> w związku z czym mam prośbę o komentarze dotyczące tego pomysłu oraz
> propozycje co ew osoby pracujące w biurach chciały by skonsumować i ile by
> [...]

U nas to dziala - choc nie mam pojecia jak wyglada oplacalnosc interesu. W
kazdym razie sa juz stali klienci zaopatrujacy sie w sniadanie. Kanapki
sprzedawane sa w godzinach rannych (ok.9:30-10:00)
Mysle sobie, ze dobrze jest miec kanapki na np. w 2-3 rodzajach pieczywa
(bulki, chleb pszenno-zytni, chleb razowy), a i roznorodnosc wkladu jest
bardzo wskazana.
Dobrze ida kanapki z pasta jajeczna, twarozkiem. Bywaja z pyszne z serem
feta, serkiem brie, oscypkiem, no i z wedlina, tunczykiem, etc.
Bardzo istotne sa rowniez dodatki w postaci salaty, ogorka, papryki,
pomidora, gdzie trzeba musztardy, chrzanu, majonezu. Slowem im bardziej
urozmaicone - tym lepiej (chyba).

powodzenia
eulalka