zupka wigilijna

1. Data: 2004-12-26 11:19:56

Temat: zupka wigilijna
Od: "Ania \(siostra Ewy\) M." <N...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

czesc to moze pochwale sie przepisem na zupke wigilijna ktora sie jada u
mnie w domku na swieta

głowy karpia umyć dobrze i z porem, marchewkami, selerem, pietruszka i 1/2
łyżeczki soli ugotowac rosół na wolnym ogniu.

jak nam sie gotuje rosolek ryny namaczacie 10 pierniczków w zimnej wodzie.

Rosolek przecedzacie dolewacie odrobinke wody

Taki wywar ponownie zagotowac i ciagle mieszajac dolewac przetarte
pierniczki (najlepiej mikserem zeby nie było grudek) (do pierników mozna
dodac troche maki ale rzadko sie to u nas praktykuje)) zeby mialy
kosytstencje takiej polewnki albo jak ktos wie jaka konsystencjie ma
czerninka to wlasnie do takiej konsystencji.
doprawiacie do smaku cukrem i cytrynka.
jak juz macie smak lekkokwaśno-słodkawy to wrzucacie rodzynki paczuszke i
wlewacie winko czerwone najlepiej Egri Bikaver. my w tym roku wlałysmy całą
butelke ale moze byc miej..

zupka jest pyszna choć niektórych te głowy rybek odstraszają.

Cała rodzinka sie nia zarzera i ne wyobrazamy sobie innej zupki.

Jak ktos lubi eksperymentowac to moze sprobowac zrobic. Ostrezgam ze zupka
jak dla mnie ze wzgledu naklimat swiateczny smakuje zupełanie inaczej niz
robiona w inny dzien (mimo tego samego procesu tworczego :) )

smacznego :)

Anka

1. Data: 2004-12-26 11:58:56

Temat: OT... było:Re: zupka wigilijna
Od: BasiaBjk <b...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Ania (siostra Ewy) M. napisał:

> [...]
> wlewacie winko czerwone najlepiej Egri Bikaver. my w tym roku wlałysmy całą

:)

http://glinki.com/?l=evjgin
--
pa, BBjk

1. Data: 2004-12-26 13:05:38

Temat: Re: zupka wigilijna
Od: "Ania \(siostra Ewy\) M." <N...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zapomnialam dodoac ze glowa rybki musi byc bez Oczu!!!!!! bo zupa wyjdzie
wam metana i gorzka

Anka

1. Data: 2004-12-26 13:06:54

Od: BasiaBjk <b...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Ania (siostra Ewy) M. napisał:

> Zapomnialam dodoac ze glowa rybki musi byc bez Oczu!!!!!! bo zupa wyjdzie
> wam metana i gorzka

A z oczek się zrobi kawior ;)
--
pa,BBjk i Kyś

1. Data: 2004-12-26 13:20:59

Od: "kaster" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ania (siostra Ewy) M." <N...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:cqmcs9$5pm$1@achot.icm.edu.pl...
> Zapomnialam dodoac ze glowa rybki musi byc bez Oczu!!!!!!
Chyba Oczów!
A poza tym skrzela, skrzela...
kaster

Lenistwo