pigułki a ukł. naczyniowy

1. Data: 2003-03-26 07:29:48

Temat: pigułki a ukł. naczyniowy
Od: "justyp" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Który rodzaj pigułek jest bezpieczniejszy dla układu naczyniowego (chodzi mi
o ryzyko zakrzepicy i żylaków):
zawierające lewonorgestrel i umiarkowaną ilość etinylestrogenu (0,03) czy
zawierające bardzo mało etinylestrogenu (0,03) oraz inny niż lewonorgestrel
gestagen?

2. Data: 2003-03-26 07:33:01

Temat: poprawka
Od: "justyp" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "justyp" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
> zawierające bardzo mało etinylestrogenu (0,03) oraz inny niż
lewonorgestrel
> gestagen?

Miało być 0,02mg

3. Data: 2003-03-26 17:37:09

Temat: Re: pigułki a ukł. naczyniowy
Od: Kami <K...@j...net> szukaj wiadomości tego autora

To zależy o jakich niebezpieczeństwach dla tego układu mówimy.
Troszkę znajdziesz tu:
http://www.amwaw.edu.pl/antykoncepcja/pages/tabletka
_se.htm#krazanie
Zdaje się, że te pigułki, które mniej szkodzą na coś, bardziej szkodzą
na coś innego... :-/

--
Kami
____________________________

4. Data: 2003-03-28 20:46:25

Od: "justyp" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kami" <K...@j...net> napisał w wiadomości
03.jasien.net...
> [...]
_se.htm#krazanie
> Zdaje się, że te pigułki, które mniej szkodzą na coś, bardziej szkodzą

Dzięki za odpowiedź. Znam tę stronę i niestety nie ma tam odpowiedzi na moje
pytanie: "co jest ważniejsze dla "sprawnych żył"- lewnonorestrel czy mało
estrogenów" :(

Czerwone plamki... czy to po antybiotyku?
Ból w nogach przy Cipramilu
biopsja
zuzyte stawy kolanowe
dentysta - sadysta