Czerwone plamki... czy to po antybiotyku?

1. Data: 2003-03-25 22:44:33

Temat: Czerwone plamki... czy to po antybiotyku?
Od: n...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Dzisiaj z pewnym przerażeniem zauważyłem na moim penisie (na wewnętrznej części
napletka i żołędziu) czerwone punkciki - nie wystające. Tydzień temu skończyłem
brać antybiotyk Ramoclav (miałem anginę), który przyjmowałem przez tydzień
(3x625mg dziennie). Czy to może mieć z tym jakiś związek?
Jeśli nie, to co to może być?
Dodatkowo, być może to nie ma nic wspólnego, na języku zrobiło mi się kilka
takich małych białych krostek, które troszeczkę bolą przy naciśnięciu.

Oczywiście jeśli nie przejdzie, udam się do lekarza ale bardzo bym prosił o
jakieś wskazówki - co to może być i czy może mieć związek z antybiotykiem?
(pisało na nim, że może wywoływać jakieś sprawy uczuleniowe i grzybiczne, no
ale w trakcie brania nic się nie działo - dopiero teraz).

2. Data: 2003-03-26 08:02:18

Temat: Re: Czerwone plamki... czy to po antybiotyku?
Od: n...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Wczoraj umyłem się dokładnie szarym mydłem i ... odpukać, dzisiaj jest lepiej -
nie są już tak widoczne jak wczoraj. Co to może (mogło) być?

3. Data: 2003-03-26 08:31:29

Od: n...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> Wczoraj umyłem się dokładnie szarym mydłem i ... odpukać, dzisiaj jest
lepiej -
> nie są już tak widoczne jak wczoraj. Co to może (mogło) być?

...chyba sie pospieszylem, przyjrzalem sie dobrze i sa jakie byly :(
Prosilbym wiec (o ile to mozliwe) o probe wytlumaczenia co to moze byc i czy
moze miec zwiazek z tym antybiotykiem?

Ból w nogach przy Cipramilu
biopsja
zuzyte stawy kolanowe