poradnia małżeńska & Kraków

1. Data: 2004-07-28 11:34:02

Temat: poradnia małżeńska & Kraków
Od: "Grzegorz" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam, szukam godnej polecenia poradni małżeńskiej w Krakowie. Problem
dotyczy moich rodzicow - dochodzi między nimi do notorycznych klotni
wywolywanych przez chorobliwie podejzliwą matkę. Ojciec jest juz na skraju
wyczerpania nerwowego, jednak ze względu na ich wiek (60 lat) nie potrafią
zdecydować się na rozwód. Sytuacja jest patowa, a ja nie bardzo wiem jak mam
im pomoc.

Pozdrawiam
Grzegorz