posłanie dla nadwrażliwych

91. Data: 2008-06-03 20:45:22

Temat: Re: dygresja
Od: "i...@g...pl" <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 3 Jun 2008 20:41:50 +0000 (UTC), Marek Krużel napisał(a):

> Kiedy: Tue, 03 Jun 2008 15:32:13 +0200, kto: tren R, co:

> skąd mogę wiedzieć, nie wiem nawet jak je posiąść,
> ale co to ma do rzeczy?

One same przychodza, ale wygonić potem trudno :-)

92. Data: 2008-06-03 22:22:45

Od: Marek Krużel <e...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kiedy: Tue, 03 Jun 2008 22:44:39 +0200, kto: tren R, co:

> niektórzy mogą nie być wdzięczni? ale chyba nie zrozumiałem
> twojego postu po prostu.

chodzi mi wdzięczność jako fundament kultury

93. Data: 2008-06-03 22:32:59

Od: Marek Krużel <e...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kiedy: Tue, 03 Jun 2008 21:45:22 +0100, kto: i...@g...pl, co:

> One same przychodza, ale wygonić potem trudno :-)

jak ktoś nie chce wyganiać, to jak ma wygonić?

94. Data: 2008-06-04 06:08:49

Od: "i...@g...pl" <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 3 Jun 2008 22:32:59 +0000 (UTC), Marek Krużel napisał(a):

> Kiedy: Tue, 03 Jun 2008 21:45:22 +0100, kto: i...@g...pl, co:

> jak ktoś nie chce wyganiać, to jak ma wygonić?

Egzorcyzmy zamówić :-)

95. Data: 2008-06-04 09:45:00

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

i...@g...pl pisze:

> Egzorcyzmy zamówić :-)

I za nie nie zapłacić, he he.

Ewa

96. Data: 2008-06-04 10:59:43

Od: "i...@g...pl" <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 04 Jun 2008 11:45:00 +0200, medea napisał(a):

> I za nie nie zapłacić, he he.
>
> Ewa

Cóż, to jest tak, jak z odchudzaniem: taniej i zdrowiej jest po prostu
przestać żreć, niż kupować preparaty odchudzające... ale jeśli ktoś jest
zbyt słaby psychicznie, no to niech płaci :-D

Płacz po stracie...
"dziennikarze" na usługach PiS
Wali mi się...
szwecja srecja - jak zwykle przoduje. czyli jest czubkiem
Kogo mam zastrzelić? ;)