postrzeganie podprogowe....

1. Data: 2000-03-27 12:25:12

Temat: postrzeganie podprogowe....
Od: "raven00" <r...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

serdecznie witam!
czy jest moze jest ktos z psychologii kto by mi udzielil informacj na taki
temat
"Postrzeganie podprogowe informacji naprowadzajacych"
zbieram materialy do pracy magisterskiej i szukam pomocy (nie wykluczam
korzysci materailnych dla pomocnika)
celem pracy jest stworzenie testu komputerowego oceniajacego zdolnosc
postrzegania

za kazda pomoc z gory dziekuje
zaineresowanych prosze o maila
r...@p...wp.pl

1. Data: 2000-03-27 12:52:49

Temat: Odp: postrzeganie podprogowe....
Od: ".mare" <m...@m...polbox.pl> szukaj wiadomości tego autora

Niestety nie jestem z psychologii, ale mam nadzieje, ze sie uda i napiszesz
cos na grupie o tym!

pozdrawiam

.mare

Użytkownik raven00 <r...@p...wp.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:IqID4.4047$a...@n...tpnet.pl...

1. Data: 2000-03-27 18:05:28

Od: "Mt. Benerit" <b...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> "Postrzeganie podprogowe informacji naprowadzajacych"
> celem pracy jest stworzenie testu komputerowego oceniajacego zdolnosc

Możesz podać większe sprecyzowanie. (z kilka myślników)

Mateusz Benerit

1. Data: 2000-03-28 09:29:50

Od: "raven00" <r...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Możesz podać większe sprecyzowanie. (z kilka myślników)
>
> Mateusz Benerit
>
> meritum sprawy jest w tym ze:
-postrzeganie w jaki sposob odbierane sa informacje w moim przypadku chodzi
o inf. wzrokowe
-podprogowe czyli wystepowanie zjawiska (obrazu w przypadku wzroku) ktore
nie jest normalnie widziane z uwagi na krotki okres trwania.
ale wplywa na dzialnie jest podswadomie odbierane przez zmysly
-naprowadzanie czyli podpowiedz co sie moze wydarzyc lub co zobaczymy na
ekranie np

jesli jest ktos mialby czas aby udzielic mi wskazowek pomocy bylbym wielce
wdzieczny
lub ktos y chcial sie zajac tym komercyjnie rowniez prosze o post

z powazaniem
dominik nieweglowski

Dowod na istnienie Boga :)
"Ratunek" dla bojacych sie smierci - Swiadome wejscie w absurd
Zapraszam na strone
Grigorij Rasputin
Az do przesady