poszukiwane osoby z rozwiedzionych rodzin

1. Data: 2005-11-13 14:04:26

Temat: poszukiwane osoby z rozwiedzionych rodzin
Od: iwonka <i...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Jestem w trakcie pisania pracy magisterskiej na kierunku socjologia.
Poszukuje osob pochodzacych z rodzin rozwiedzionych w wieku miedzy 17 a
28 lat, ktore beda stanowic moja grupe badawcza. Jesli spelniasz
kryteria bardzo prosze o wypelnienie ankiety znajdujacej sie na stronie:
http://www.nekhomanta.host.sk/iwonka/ankieta/ankieta
.php

Jest ona zupelnie anonimowa.
Dziekuje z gory i pozdrawiam

2. Data: 2005-11-13 14:34:55

Temat: Re: poszukiwane osoby z rozwiedzionych rodzin
Od: G...@S...pro.onet.pl (Grzegorz Janoszka) szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 13 Nov 2005 15:04:26 +0100 I had a dream that iwonka <i...@o...pl>
wrote:
> [...]
>28 lat, ktore beda stanowic moja grupe badawcza. Jesli spelniasz
>kryteria bardzo prosze o wypelnienie ankiety znajdujacej sie na stronie:

... i źle przygotowana. Połowa pytań nie ma odpowiedzi, którą bym mógł
zaznaczyć, po prostu nie uwzględniają, moim zdaniem, bardzo często
spotykanych sytuacji.

--
Grzegorz Janoszka

3. Data: 2005-11-13 15:09:41

Od: iwonka <i...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Grzegorz Janoszka napisał(a):

ta.php

> ... i źle przygotowana. Połowa pytań nie ma odpowiedzi, którą bym mógł
> zaznaczyć, po prostu nie uwzględniają, moim zdaniem, bardzo często
> spotykanych sytuacji.

Byc moze masz racje. Jesli moglbys wskazac pytania, na ktore nie
odnajdujesz odpowiedzi bylabym wdzieczna.

Iwona

4. Data: 2005-11-13 19:55:03

Od: G...@S...pro.onet.pl (Grzegorz Janoszka) szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 13 Nov 2005 16:09:41 +0100 I had a dream that iwonka <i...@o...pl>
wrote:
>Byc moze masz racje. Jesli moglbys wskazac pytania, na ktore nie
>odnajdujesz odpowiedzi bylabym wdzieczna.

Poszło na priv.

--
Grzegorz Janoszka

www.dvd100.net Visitanos Verbatim Traxdata Princo.*** I3OA
prosba o wypelnienie ankiety-tylko dla ojcow
Trójmiejsko i spotkaniowo - zmiana knajpy
chłopiec czy dziewczynka ?
chłopiec czy dziewczynka ?