poszukiwany ginekolog

1. Data: 2004-02-10 14:00:44

Temat: poszukiwany ginekolog
Od: f...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

Czy moze ktos polecic ginekologa z Krakowa dla ktorego jeszcze choc troche
liczy sie pacietka?

2. Data: 2004-02-10 14:29:13

Temat: Re: poszukiwany ginekolog
Od: BasiaBjk <b...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik f...@o...pl napisał:
> Czy moze ktos polecic ginekologa z Krakowa dla ktorego jeszcze choc troche
> liczy sie pacietka?

Dr Antoni Marcinek, przyjmuje na konsultacjach w Szpitalu Siemiradzkiego
(ordynator) lub prywatnie ul. Freidleina 38/1, tel. 632 55 05, w
poniedziałki (chyba), środy i piątki (na pewno) po południu. Koszt
wizyty:120 zł, ale warto.

--
pa, Basia

3. Data: 2004-02-11 07:40:13

Od: f...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

dzięki za informacje. A moge wiedziec cos blizej o tym lekarzu. Czy interesuje
go tylko dziecko, czy jezeli kobieta ma jakies dolegliwosci typu silne bole
glowy to jak czy pomaga jakos czy informuje ze musi sobie poradzic sama.

4. Data: 2004-02-11 07:44:09

Od: u...@d...invalid szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik BasiaBjk napisał:

> [...]
> (ordynator) lub prywatnie ul. Freidleina 38/1, tel. 632 55 05, w
> poniedziałki (chyba), środy i piątki (na pewno) po południu. Koszt

Potwierdzam, bardzo miły, rzeczowy lekarz - świetny profesjonalista,
leczę się u niego i nareszcie czuję, że jestem w dobrych rękach :)
BM

5. Data: 2004-02-11 09:27:20

Od: BasiaBjk <b...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik f...@o...pl napisał:
> [...]
> glowy to jak czy pomaga jakos czy informuje ze musi sobie poradzic sama.

Oczywiście, że pomaga, tylko musisz mu powiedziec o wszystkich
dolegliwościach. Dokładnie wypytać o wszystko, co cię interesuje, choćby
pozornie nie było związane z ginekologią. Poza tym, że ma miły i kojący
sposób bycia, najważniejsze - jest bardzo dobrym fachowcem, dokładnym,
nie lekceważącym niczego i mającym dobre możliwości diagnostyczne ( w
szpitalu) :)

--
pa, Basia

Astrocytom