Jak zrobić badania na miażdżyc

1. Data: 2004-02-10 14:03:53

Temat: Jak zrobić badania na miażdżyc
Od: "Marek" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Chciałbym zrobić badania m.in. na miażdzycę i cholesterol (moze to to samo
?) . Chcę mieć po prostu pewność czy z moim układem krążenia jest wszystko w
porządku. Moj lekarz uważa że nie potrzebuję, i nie chce dac skierowania.
Chciałbym więc sam udać się na takie badania. Czy muszę najpierw prywatnie
udać się do jakiegoś lekarza, czy mogę odrazu do laboratorium i powiedzieć
co chcę zbadać. Jeśli można odrazu, to prosiłbym o podanie mi, co mam
powiedzieć, jakie badania chcę wykonać.

Marek

2. Data: 2004-02-10 15:26:54

Temat: Re: Jak zrobić badania na miażdżyc
Od: "justy" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

możesz pójść do labolarorium i poprosić o zrobienie lipidogramu czyli
cholesterol + frakcje trójglicerydów bodajże

3. Data: 2004-02-10 15:31:13

Od: "Izabela" <i...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marek" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> udać się do jakiegoś lekarza, czy mogę odrazu do laboratorium i powiedzieć
> co chcę zbadać. Jeśli można odrazu, to prosiłbym o podanie mi, co mam

Nie musisz mieć skierowania do prywatej placowki laboratoryjnej.idziesz i
mowisz, jakie chcesz badania.Możesz sobie zrobić cholesterol LDL i
cholesterol LDL.Wcześniej sprawdź, czy robią te frakcje cholesterolu.Musisz
być na czczo.Kilka dni wcześniej zachowuj standardową dietę beż udziwnień.
Izabela

4. Data: 2004-02-10 16:47:48

Od: "promazyna" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Izabela <i...@i...pl>:

> mowisz, jakie chcesz badania.Możesz sobie zrobić cholesterol LDL i
> cholesterol LDL.

sprobuj sobie tez sobie zrobic cholesterol LDL

pozdrawiam
otto

5. Data: 2004-02-10 16:54:02

Od: "promazyna" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Izabela <i...@i...pl>:

> mowisz, jakie chcesz badania.Możesz sobie zrobić cholesterol LDL i
> cholesterol LDL.

sprobuj tez sobie zrobic cholesterol LDL

pozdrawiam
otto

6. Data: 2004-02-10 18:02:53

Temat: Re: Jak zrobia badania na mia?d?yc (was: Jak zrobić badania na miażdżyc)
Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 10 Feb 2004 17:54:02 +0100, promazyna wrote:

> sprobuj tez sobie zrobic cholesterol LDL

Ewentualnie LDL.

(przepraszam, głupawka mnie dopadła pod koniec dnia, już nie będę;) )

m.
Marek Bieniek (mbieniek na onet pl)
/Wilder Penfield/

7. Data: 2004-02-10 21:08:09

Od: Josef Morko <j...@g...net> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 10 Feb 2004 15:03:53 +0100, "Marek" <a...@w...pl> wrote:

>Witam
>
>Chcia?bym zrobiae badania m.in. na mia?dzyc? i cholesterol (moze to to samo
>?) . Chc? mieae po prostu pewno?ae czy z moim uk?adem kr??enia jest wszystko w
>porz?dku. Moj lekarz uwa?a ?e nie potrzebuj?, i nie chce dac skierowania.
>Chcia?bym wi?c sam udaae si? na takie badania. Czy musz? najpierw prywatnie
>udaae si? do jakiego? lekarza, czy mog? odrazu do laboratorium i powiedzieae
>co chc? zbadaae. Je?li mo?na odrazu, to prosi?bym o podanie mi, co mam
>powiedzieae, jakie badania chc? wykonaae.
>
>Marek

A moze by jeszcze do tego trojglicerydy.

Waldek

8. Data: 2004-02-10 21:12:23

Temat: Re: Jak zrobia badania na mia?d?yc (was: Jak zrobia badania na mia?d?yc)
Od: "KOWALLL" <l...@a...76.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ewentualnie LDL.

jeszcze można na cholersterol Low Density Liposom :)

----
Pozdrawiam
Ł.Kowalski (KOWALLL)

w adresie wytnij "antyspam"

9. Data: 2004-02-10 21:45:36

Od: "ela" <w...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Cholesterol i wszystkie jego frakcje

10. Data: 2004-02-10 21:47:05

Od: "PAwel" <p...@w...pl@niechcespamu> szukaj wiadomości tego autora

Wspominane przez przedpisców badania laboratoryjne dadza pewien obraz nie
tyle stanu twojego ukladu krazenia i miazdzycy, ale ewentualnych czynników
ryzyka wystapienia choroby wiencowej. Jakis obraz sprawnosci twojego ukladu
krazenia dalaby dopiero np. tzw próba wysilkowa.
Ale:
1. moge nie miec racji;- nie jestem lekarzem
2. Jesli nie masz niepokojacych objawów sercowych to robienie jej
profilaktycznie graniczy z zachowaniem hipochondrycznym

poszukiwany ginekolog
Astrocytom
cellulitis
gdzie mozna kupic thalidomid?