potrzebny test na asertywnosc z kluczem

1. Data: 2004-11-20 10:09:53

Temat: potrzebny test na asertywnosc z kluczem
Od: "Kasia" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

witam,
potrzebny mi na zajecia test badajacy asertywnosc (poziom agresji, biernosci
itp). jakis prosty, a kluczem, ajlepiej w wordzie albo pdf-ka
SPRAWA PILNA (mam godzinke ;)

poprosze na mail:k...@p...onet.pl

bede zobowiazana
pozdrawiam
Kasia

1. Data: 2004-11-20 11:11:45

Temat: Re: potrzebny test na asertywnosc z kluczem
Od: "Veronika" <v...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> witam,
> potrzebny mi na zajecia test badajacy asertywnosc (poziom agresji, biernosci
> itp). jakis prosty, a kluczem, ajlepiej w wordzie albo pdf-ka
> SPRAWA PILNA (mam godzinke ;)

Skocz do kiosku po "Filipinkę".

;-)
V-V

1. Data: 2004-11-20 11:22:48

Od: Paweł Niezbecki <s...@p...acn.wawa> szukaj wiadomości tego autora

Veronika<v...@o...pl>

> Skocz do kiosku po "Filipinkę".
>
> ;-)

Albo wypal konopkę - co się będziesz stresować przez tę ostatnią godzinkę,
skoro nie stresowałaś się do tej pory ;)

Paff

1. Data: 2004-11-21 02:29:49

Od: "turcjan" <n...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

> poprosze na mail:k...@p...onet.pl
>
> bede zobowiazana

ciekawe czy mozna bylo najpierw poprosic samo 'zobowiazanie'

Uczmy sie chinskiego
niepełnosprawni a agresja
Nerwica Natręctw
petycja - prośba o wpisanie się