powierzchnia podlogi na poddaszu

1. Data: 2002-08-01 12:25:30

Temat: powierzchnia podlogi na poddaszu
Od: Ireneusz Rogala <jorgi@spam_niet.wp-sa.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Zastanawia mnie taka jedna sprawa. Czy powierzchnia otworu w podlodze
przeznaczonego na schody jest zaliczana
do powierzchni uzytkowej pomieszczenia albo do powierzchni podlogi
poddasza (za ktore defacto placilem) ??
Mial ktos doswiadczenia z podobna sprawa?

Pozdrawiam,
jorgi

1. Data: 2002-08-02 06:48:23

Temat: Re: powierzchnia podlogi na poddaszu
Od: "Pookio" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> poddasza (za ktore defacto placilem) ??
> Mial ktos doswiadczenia z podobna sprawa?

O ile dobrze pamietam, to 1/2 tej powierzchni dolicza sie do pow. uzytkowej
jednej kond., a polowa do drugiej - chyba, ze najpierw kupiles mieszkanie, a
potem wyciales otwor - wtedy nie ma podstaw do 'reklamacji'. Pamietaj
jeszcze, ze pow. uzytkowa poddasza liczy sie tylko tam, gdzie wys od podlogi
do dachu jest wieksza od 1,90m

Magda P.

--
...jestem, czym jestem...