powracajjący jęczmień

1. Data: 2004-05-04 09:16:01

Temat: powracajjący jęczmień
Od: "Krzysiek" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam
co moze byc przyczyna powracajacych jeczmieni tzn mam jeczmien i jak
zajedzie to za jakis czas na tym samym oku robi sie kolejny
pozdrawiam
Krzysiek

2. Data: 2004-05-04 12:27:38

Temat: Re: powracajjący jęczmień
Od: "Wałgus" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krzysiek" napisał w wiadomości
| witam
| co moze byc przyczyna powracajacych jeczmieni tzn mam jeczmien i jak
| zajedzie to za jakis czas na tym samym oku robi sie kolejny

IMHO przyczyną jest okres pylenia roślin i niezdolność oczu do skutecznego
łzawienia. Profilaktycznie to krople do oczu by pomogły, choćby świetlik lub
inne bez recepty.
W.

3. Data: 2004-05-04 19:45:38

Od: "Goha" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

>co moze byc przyczyna powracajacych jeczmieni

warto by zbadac poziom glukozy we krwi
pzdr

--
Myszka + Ziarenko ( ~wrzesien 2004 )

4. Data: 2004-05-05 06:41:11

Od: "casus" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> co moze byc przyczyna powracajacych jeczmieni tzn mam jeczmien i jak
> zajedzie to za jakis czas na tym samym oku robi sie kolejny

1. istniejace w worku spojowkowym bakterie
2. wada wzroku niekorygowana lub zle skorygowana
3. lozysko infekcyjne w organizmie ( np. zeby, gardlo, uszy )
4. cukrzyca
5. zespol suchego oka

pylki roslin nie maja z tym nic wspolnego.

casus

5. Data: 2004-05-05 09:52:04

Od: "Krzysiek" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "casus" <c...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> 4. cukrzyca
> 5. zespol suchego oka
>
> pylki roslin nie maja z tym nic wspolnego.

Dziekue bardzo za informacje. jak jeszcze raz zrobi mi się jęczmień to pojdę
do okulisty

jak działa luteina?
ZUS wypadek przy pracy odszkodowanie
Cewa nerwowa