powtorne mrozenie???

1. Data: 2004-03-09 19:48:12

Temat: powtorne mrozenie???
Od: wiku <s...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

na wiekszosci mrozonych mies czy potraw jest zastrzezenie, zeby nie
mrozic ponownie po rozmrozeniu
ktos wie dlaczego ???
i drugie pytanie - czy dotyczy to tez wlasnych mrozonek, np, czesto
mroze boczek (tesciu przwyozi jednorazowo zbyt wielkie kawly), potem
rozmrazam, zuzyje tylko czesc i zastanawiam sie czy pozostalosc moglym
powtornie zamrozic ???
wiem, ze mozna mrozic mniejsze kawalki, ale chodzi mi o zasade

wiku

1. Data: 2004-03-09 22:28:01

Temat: Re: powtorne mrozenie???
Od: "Cherokee" <c...@t...skasujCalyTenNapis.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "wiku" <s...@a...waw.pl> napisal w wiadomosci
> wiem, ze mozna mrozic mniejsze kawalki, ale chodzi mi o zasade

Po rozmrozeniu masz rozmnozenie - bakterii i innych drobnoustrojów w
rozmrozonym produkcie. Zamrazajac powtórnie takie mieso hibernujesz oddzial
zakazny:) Poza tym bakterie w niskich temperaturach niestety tez maja
tendencje do namnazania sie.
Po prostu niezdrowo dla organizmu i juz.

pozdr

cherokee

1. Data: 2004-03-10 05:47:45

Od: Koko-sanka <K...@C...prv.pl.USUN_TO> szukaj wiadomości tego autora

wiku napisał/a:

> na wiekszosci mrozonych mies czy potraw jest zastrzezenie, zeby nie
> mrozic ponownie po rozmrozeniu
> ktos wie dlaczego ???

To ja mam podobne pytanie, czy jeśli coś rozmrozimy i ugotujemy to czy
można później drugi raz zamrozić? Traktujemy to jako nową rzecz do mrożenia
czy jako drugie mrożenie tego samego produktu?

Koko-sanka
--
Pozdrawiam - Koko-sanka/CrazySquad, powered by Koko-sanek :)
www.CrazySquad.prv.pl

1. Data: 2004-03-10 08:57:11

Od: "Anna Ladorucka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Koko-sanka wrote:

> [...]
> można później drugi raz zamrozić? Traktujemy to jako nową rzecz do
> mrożenia czy jako drugie mrożenie tego samego produktu?

Po obrobce cieplnej mozna mrozic ponownie.
Ania

www.biblioNETka.pl - Sprawdź, co lubisz czytać!

1. Data: 2004-03-10 09:01:13

Od: Kinga 'Słowotok' Macyszyn <k...@b...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
mrożenia
> czy jako drugie mrożenie tego samego produktu?

Też się kiedyś nad tym zastanawiałam, chodziło mi konkretnie o mięso.
Pomyślałam, że rozmrożone surowe mięso przecież przygotowuje się w
temperaturze, która spokojnie zabije dotychczasowe drobnoustroje i zaczęłam
zamrażać, tak samo robię np. w przypadku mrożonek warzywnych, które
rozmrażam i dodaję do potrawy, którą zamrażam.
Robię tak od paru lat, nic mi nie jest, a ja raczej z tych
wrażliwożołądkowych :)

--
pozdrawia KingAM

"Zapierdzielasz na wysokich obrotach żeby na butelczynę chleba zarobić,
to potem się tak dzieje" [Gajowy Marucha]

1. Data: 2004-03-11 22:41:28

Od: "Cherokee" <c...@t...skasujCalyTenNapis.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kinga 'Słowotok' Macyszyn" <k...@b...gazeta.pl>
napisał w wiadomości news:c2mlgs$58k$1@inews.gazeta.pl...

> [...]
No pewnie, że mozna mrozic.

pozdr

cherokee

1. Data: 2004-03-11 23:02:17

Od: "Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Le jeudi 11 mars 2004 ŕ 23:41:28, Cherokee a écrit :

> Użytkownik "Kinga 'Słowotok' Macyszyn"
> <k...@b...gazeta.pl>

> No pewnie, że mozna mrozic.

Pewnie ze mozna, od salmonellozy sie (zazwyczaj) nie umiera...

Ewcia

--
Niesz !

tort urodzinowy?na 25 latek??