kaktus

1. Data: 2004-03-09 20:46:13

Temat: kaktus
Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzisiaj w sklepie z meksykanskimi produktami natknelam sie na liscie
kaktusa. czy ktos moze zna przeznaczenie tychze, w kuchni rzecz jasna:)

iwon(k)a

1. Data: 2004-03-09 21:57:00

Temat: Re: kaktus
Od: "Katalizator" <d...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dzisiaj w sklepie z meksykanskimi produktami natknelam sie na liscie
> kaktusa. czy ktos moze zna przeznaczenie tychze, w kuchni rzecz jasna:)

http://wiem.onet.pl/wiem/01bfc8.html

lepiej spytaj o nazwe tego kaktusa meksykanskiego...
pozd K

1. Data: 2004-03-09 22:47:30

Od: "Art(Gruby)" <j...@p...net> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 9 Mar 2004 14:46:13 -0600, "Iwon\(k\)a"
<i...@p...onet.pl> wrote:

>Dzisiaj w sklepie z meksykanskimi produktami natknelam sie na liscie
>kaktusa. czy ktos moze zna przeznaczenie tychze, w kuchni rzecz jasna:)
>
>iwon(k)a

Poczytaj o "nopales" albo "nopalitos"...
;-)
Art(Gruby).

Abyssus abyssum invocat.

1. Data: 2004-03-09 22:58:09

Od: wiku <s...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Katalizator wrote:

> lepiej spytaj o nazwe tego kaktusa meksykanskiego...

jesli nawiazujesz do witkacego i peyotla, to tenze ostatni nie ma lisci :)

wiku

1. Data: 2004-03-09 23:32:11

Od: sadyl <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

wiku wrote:

> jesli nawiazujesz do witkacego i peyotla, to tenze ostatni nie ma lisci :)

a Witkacy ma ?

AE

1. Data: 2004-03-10 11:28:42

Od: wiku <s...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

sadyl wrote:

> a Witkacy ma ?

no mysle, ze mogly mu juz wyrosnac :)))

wiku
--

http://www.breakbeat.pl/
MAY THE BREAKZ BE WITH YOU

1. Data: 2004-03-10 17:21:49

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Katalizator" <d...@p...pl> wrote in message
> http://wiem.onet.pl/wiem/01bfc8.html
>
> lepiej spytaj o nazwe tego kaktusa meksykanskiego...

o rany, dobrze ze tychze lisci nie kupilam ;-))) fajny by
byl obiadek. dopytam rzecz jasna, ale na plakietce z nazwa na tym
koszyku z liscmi bylo tylko napisane "kaktus". tyle to i ja wiem ;))
zreszta byla caaaala masa innych warzyw, ktore widzialam pierwszy
raz na oczy, a Meksykanki do koszykow z zakupami wsadzaly je
tak jak ja pomodory:)
wstyd mi sie tak pytac w sklepie nieznajomych do czego co sluzy :)
iwon(k)a

1. Data: 2004-03-10 17:23:23

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Art(Gruby)" <j...@p...net> wrote in message

Poczytaj o "nopales" albo "nopalitos"...
;-)
Art(Gruby).

o dzieki ci dobry czlowieku, wlasnie to te liscie tam lezaly!!!
chyba zakupie owe i zobacze jak to smakuje.

iwon(k)a

1. Data: 2004-03-12 05:00:04

Od: "katarzynams" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Iwon(k)a" <i...@p...onet.pl> wrote in message news:c2nirb$fo3

> o rany, dobrze ze tychze lisci nie kupilam ;-))) <
to sa zmodyfikowane lodygi, liscie kaktusa to kolce. Wpisz do wyszukiwarki
nopales.
katarzyna

powtorne mrozenie???
tort urodzinowy?na 25 latek??