pozdrowienia

1. Data: 2001-10-27 09:59:25

Temat: pozdrowienia
Od: "getehem" <g...@m...net> szukaj wiadomości tego autora

czesc milo wszystkich pozdrawiam
i ciesze sie ze ta grpa istnieje
jesli ktos ma ochote na ciekawostki z kuchni hiszpanskiej lub z maroko
to sluze pomoca
a tagze z kuchni francyzkiej i oczywiscie polskiej
o...@m...net

1. Data: 2001-10-27 11:03:10

Temat: Re: pozdrowienia
Od: "Malpa" <m...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sorki (nie chce cie wnerwiac) ale masz pare blendow - grupa a nie grpa
takze a nie tagze i FRANCUZKIEJ a nie FRANCYZKIEJ... :) Ale to sa szczegoly!
Spoko stoj na desce... ;)

getehem napisał(a) w wiadomości: <9re0f5$2an993@news1s.iddeo2.es>...

1. Data: 2001-10-27 11:04:50

Od: "Malpa" <m...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

To mi wyslij przy okazji mailem najlepsza zupke po Hiszpansku! ;)

1. Data: 2001-10-27 11:05:22

Od: waldemar <w...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

getehem wrote:

> [...]
> to sluze pomoca
> a tagze z kuchni francyzkiej i oczywiscie polskiej

hej Ola, albo ola Ola ;-))

dawaj co masz tylko w małych dawkach, bo albo padniemy w przeżarcia, albo
będą naz wozić wózkiem widłowym do lekarza, jak się to w USA zdarza ;-)

Waldek

1. Data: 2001-10-27 11:06:29

Od: b...@d...com.pl (Herbatka) szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2001-10-27 11:10:35

Temat: Odp: pozdrowienia
Od: "MechaGodzilla" <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "waldemar" <w...@t...de> napisał w wiadomości
> [...]
>
> dawaj co masz tylko w małych dawkach, bo albo padniemy w przeżarcia, albo
> będą naz wozić wózkiem widłowym do lekarza, jak się to w USA zdarza ;-)

popieram Pana Waldemara calym sercem moim.

MechaGodzilla
patrzcie go (getehema)- zna a nie wklepal jeszcze na grupe! hmmm. do szkółki
niedzielnej z nim!

1. Data: 2001-10-27 11:13:50

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>hej Ola, albo ola Ola ;-))
>
>dawaj co masz tylko w ma?ych dawkach, bo albo padniemy w prze?arcia, albo
>b?d? naz wozi? wózkiem wid?owym do lekarza, jak si? to w USA zdarza ;-)
>
>Waldek

te maroko mnie pociaga..
wozka widlowego sie nie boje
Krysia
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2001-10-27 11:23:36

Od: "Kaliope" <k...@p...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "getehem" <g...@m...net> napisał w wiadomości

> jesli ktos ma ochote na ciekawostki z kuchni hiszpanskiej lub z maroko

Hejeczka;-)))))))))))

Witaj;-))))))) Bardzo chętnie poznam kuchnię marokańską;-))))) Z
niecierpliwością czekam na przepisy;-))))

Pozdrawiam,

Kaliope
--
Barbara Łączna
k...@p...krakow.pl

1. Data: 2001-10-27 18:32:57

Od: "Bożena" <b...@s...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witaj :o))))

Nie mecz nas tak :o((( Proszeeee.... Wez juz zacznij wklepywac..... ;o)

Bozenka z Wilna :o)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
ICQ 81838200
http://bozena.samorzad.pw.edu.pl
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
=================================
Galeria grupy: http://www.pl-rec-kuchnia.prv.pl/
Archiwum: http://niusy.onet.pl/pl.rec.kuchnia

1. Data: 2001-10-27 23:21:59

Od: "Radoslaw A. Olkowicz" <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Malpa <m...@s...pl> napisał:
> Sorki (nie chce cie wnerwiac) ale masz pare blendow - grupa a nie grpa
> takze a nie tagze i FRANCUZKIEJ a nie FRANCYZKIEJ... :) Ale to sa szczegoly!
> Spoko stoj na desce... ;)

Jak już się czepiamy ortografii, to "błędów" a nie "blendow" i
"francuskiej" a nie "francuzkiej". Nie?

Radosław A. Olkowicz [http://kolos.math.uni.lodz.pl/~raol/]
You'll never keep it 'cause you sold yourself / And by the way
You'll never lose it 'cause you never had it / It's all the same
-- Stone Temple Pilots

jedza,pala...
sorbet cytrynowy, jak?
Czachochbili wołowe oryginale w ramach testu
Herbata z cynamonem.
Jejuuuuu znowu ten cumin