poziome osemki - wrazenia

1. Data: 2003-02-07 19:48:56

Temat: poziome osemki - wrazenia
Od: "bulba" <b...@t...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

wlasnie jestem pol godziny po pozbyciu sie chirurgicznie jednej z moich
poziomych osemek;

a teraz moje wrazenia, dla majacych podbny problem a wahajacych sie:

wygladalo to mniej wiecej tak:

poszedlem do lekarza z renoma i dobrym marketingiem ;) i specjalizacja
chirurgiczna; znieczulil mnie - jedna ampulka (cos tam czulem), wzial noz,
odslonil nim sporo dziasla, ktore zakrywalo osemke; nastepnie wzial wiertlo,
ucial spory kawalek zeba, zeby zrobic miejsce, a nastepnie wzial dluto, czy
co to bylo i zaczal podwazac zeba od od spodu; poczatkowo sie opieral, ale
wyszedl szybko; zalozyl dwa szwy, przepisal biseptol i wzial 200zl (fuck);
teraz jestem po dwoch pyralginkach i nawet jeszcze nie puchne;

w przyszlym miesiacu jak sie odrobie, czas na druga - bardziej
skomplikowana;

w sumie to polecam wszystkim, niezla jazda; juz mnie nic nie rusza, po tym
jak sobie rwalem osemke i nos naprawialem ;)

pzdr.

p.