praca a niewidoma osoba

1. Data: 2007-02-07 08:51:17

Temat: praca a niewidoma osoba
Od: Roman <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

witam chcialem sie poradzic Was ...
wlasnie zakladam firme.. ale biedny jestem.. nie stac mnie na
klasycznego pracownika i mysle o zatrudnieniu ON jak to tu mowicie :)
z racji dofinansowania ....
z tego co widze najwieksze dofinansowanie mozna liczyc w przypadku
osob "o znacznym stopniu.. " i
o szczególnych schorzeniach - wymienieni m in niewidomi i epilepsja...
----
i sie zastanawiam...
czy chodzi tutaj o osoby niewidome - tak totalnie ze nic nie widza ..
czy rowniez o takiej utracie wzroku ktora jednak nadal pozwala na
odczytanie liter na monitorze- tak maxymalnie powiekszonych?
-----------
bo mam duzo tekstow do wpisywania i do tego glownie chcialem zatrudnic
kogos ..
czy osoby niewidome pracuja rowniez na komputerze czy raczej rzadko?

jeszce taki niuans - "cos" :) mi mowi (niepelnospr.. koleznaka :) ...
ze osoby niepelnos....... maja rente.. ktora moze byc stracona kiedy
sie zarabia chyba za duzo.. (strzelam, nie znam szczegolow)
w takim razie jest sens zatrudniania osob ON skoro oni sa juz
ustawieni finansowo?

z gory dzieki bardzo za slowo komentarz
pozdrawiam
roman