pragnienie po seksie

1. Data: 2005-11-27 08:41:06

Temat: pragnienie po seksie
Od: Kranu <k...@w...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Czy normalne jest że po seksie, szczególnie długim, z dużą ilością
pocałunków i oralem chce mi się później cały wieczór i noc bardzo pić?
Czyżby z potem i śliną tylu płynów się człowiek pozbywał? ;)

--
pozdrawiam,
Kranu

2. Data: 2005-11-27 19:18:42

Temat: Re: pragnienie po seksie
Od: Emi <e...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kranu napisał(a):
> [...]
> pocałunków i oralem chce mi się później cały wieczór i noc bardzo pić?
> Czyżby z potem i śliną tylu płynów się człowiek pozbywał? ;)

zapomniałeś o jeszcze jednym płynie ustrojowym :-P

--
E_m_i_

"Ci co poznali mrok, światło kochają,
Oczekują świtu, nocy się lękając" D.R.Koontz

3. Data: 2005-11-27 19:35:08

Od: "Norbert" <a...@w...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> zapomniałeś o jeszcze jednym płynie ustrojowym :-P

wlasciwie to nawet 2 :)

--
Pozdrawiam Norbert :-)

4. Data: 2005-11-27 20:43:01

Od: Kranu <k...@w...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Emi napisał(a):

> zapomniałeś o jeszcze jednym płynie ustrojowym :-P

Poświęciłem się eksperymentalnie pozbywając sie tego płynu ustrojowego
ręcznie i jakoś mnie nie suszy :P

--
pozdrawiam,
Kranu

5. Data: 2005-11-27 20:45:07

Od: Harry Haller <b...@h...com.wytnij> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 27 Nov 2005 21:43:01 +0100, Kranu <k...@w...interia.pl> wrote:

>Poświęciłem się eksperymentalnie pozbywając sie tego płynu ustrojowego
>ręcznie i jakoś mnie nie suszy :P

to się nazywa przedwczesny wytrysk

5 sekund wysiłku - jak tu ma cię suszyć ???
--
Leszek Słodkowski aka Harry Haller
gg 1398692 harry[at]harryhaller.com

6. Data: 2005-11-27 21:26:56

Od: Emi <e...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Norbert napisał(a):

> wlasciwie to nawet 2 :)

jaki jest drugi ???

7. Data: 2005-11-28 12:51:21

Temat: Odp: pragnienie po seksie
Od: "nasze zdrowie" <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

czy ty jesteś chłopczykiem czy dziewczynką ?
NLD
Użytkownik Kranu <k...@w...interia.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:dmbrf4$nek$...@a...news.tpi.pl...

8. Data: 2005-11-28 21:48:53

Temat: Re: Odp: pragnienie po seksie
Od: Kranu <k...@w...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

nasze zdrowie napisał(a):

> czy ty jesteś chłopczykiem czy dziewczynką ?

Eeeee... chłopczykiem, tzn. mężczyzną :D
Moja partnerka nie ma takich problemów.

--
pozdrawiam,
Kranu

9. Data: 2005-11-29 20:23:33

Od: "Olga" <ola@bla-bla_.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kranu" <k...@w...interia.pl> napisał w wiadomości

> Eeeee... chłopczykiem, tzn. mężczyzną :D
> Moja partnerka nie ma takich problemów.

To chyba jednak nie zalezy od płci.
Podpisano:
Dziewczynka

ciała przeciw różyczce - wynik badania- prosba o interpretację
terapia UV
Dla osob z wadami serca...
Oddawanie krwi - wątpliwości
Ciśnienie rozkurczowe - za niskie?