pralka

1. Data: 2006-04-25 17:02:50

Temat: pralka
Od: twiza <b...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam problem zepsuła mi się dzisiaj pralka bębnowa firmy mastercook.
Wsadziłam wcześniej do niej pranie. Wodę nalała z proszkiem i sie
popsuła. Nie wiem teraz jak ją usunąć, gdyż nie da się jej uruchomić.
Pranie wyciągnęłam.

2. Data: 2006-04-25 17:16:01

Temat: Re: pralka
Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "twiza" <b...@t...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Wsadziłam wcześniej do niej pranie. Wodę nalała z proszkiem i sie popsuła.
> Nie wiem teraz jak ją usunąć, gdyż nie da się jej uruchomić. Pranie

Jesteśmy z Tobą.

Qra, niepiorąca udziału

3. Data: 2006-04-25 17:22:32

Od: "niezbecki" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

twiza<b...@t...pl>

> Mam problem zepsuła mi się dzisiaj pralka bębnowa firmy mastercook.
> Wsadziłam wcześniej do niej pranie. Wodę nalała z proszkiem i sie
> popsuła. Nie wiem teraz jak ją usunąć, gdyż nie da się jej uruchomić.

Przechylić pralkę, wrazić rułkę w wodę, zassać, wypluć, wrazić rułkę do
wanny, czekać :)

Paweł (w roli Wujka DR :)

4. Data: 2006-04-25 17:26:03

Od: "Nixe" <n...@f...peel> szukaj wiadomości tego autora

twiza <b...@t...pl> pisze:

> [...]
> Wsadziłam wcześniej do niej pranie. Wodę nalała z proszkiem i sie
> popsuła. Nie wiem teraz jak ją usunąć, gdyż nie da się jej uruchomić.

A na pogotowie weterynaryjne dzwoniłaś?

--
Nixe

5. Data: 2006-04-25 17:41:28

Od: "niezbecki" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

krys<k...@p...onet.pl>

> Jak na moje, to nie poleci. chyba, ze wanna u sasiada pietro niżej;-)
> Twierdzę tak na podstawie wieloletnich doświadczeń w spuszczaniu wina
> z gąsiora;-)
>
> Na moje wystarczy odetkac wężyk przy filtrze, ale ja mam nie
> whirpoola. --

No dobrze, modyfikacja :)
Podnieść pralkę, przechylić, wylać wodę do wanny ;]

Paff
--
Kto żyje z aniołem, sam staje się potworem.
- Zeruya Shalev

6. Data: 2006-04-25 19:13:58

Od: twiza <b...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

krys napisał(a):

> [...]
> gąsiora;-)
>
> Na moje wystarczy odetkac wężyk przy filtrze, ale ja mam nie whirpoola.
Wielkie dzięki ;), teraz pozostanie mi czekać na fachowca, albo wyrzucić
pralkę na śmietnik.-chociaż z tym teraz też problem.

7. Data: 2006-04-25 19:34:24

Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

niezbecki napisał(a):

> [...]

gąsiora;-)

Na moje wystarczy odetkac wężyk przy filtrze, ale ja mam nie whirpoola.
Justyna
"Lepiej grzeszyć, i potem żałować,
niż żałować, że się nie grzeszyło."

8. Data: 2006-04-25 21:35:06

Od: puchaty <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

twiza, z którą to osobą mam niestety utrudnione relacje międzyludzkie
napisał(a):

> Nie wiem teraz jak ją usunąć, gdyż nie da się jej uruchomić.
> Pranie wyciągnęłam.

Pralkę usuwa się właśnie wtedy gdy jest ona nieuruchomiona.
Potrzebne są do tego cztery piwa, jakiś mężczyzna i jakiś mężczyzna.

puchaty

9. Data: 2006-04-26 03:13:15

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"twiza" <b...@t...pl> wrote in message
> [...]
> Wsadziłam wcześniej do niej pranie. Wodę nalała z proszkiem i sie popsuła.
> Nie wiem teraz jak ją usunąć, gdyż nie da się jej uruchomić. Pranie

wypic.

iwon(k)a

Znalezione nie kradzione?
życie po rozwodzie