pralka indesit Wise 107PL

1. Data: 2008-11-20 18:09:45

Temat: pralka indesit Wise 107PL
Od: solex <s...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Podczas wirowania (prania) słyszalne są (nieregularne)głuche dźwięki.
Nie ma ich natomiast gdy bęben pralki jest pusty. Co jest przyczyną
takiego faktu??

solex

2. Data: 2008-11-20 21:02:01

Temat: Odp: pralka indesit Wise 107PL
Od: "Piotrek" <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "solex" <s...@a...net.pl> napisał w wiadomości
.googlegroups.com...
Podczas wirowania (prania) słyszalne są (nieregularne)głuche dźwięki.
Nie ma ich natomiast gdy bęben pralki jest pusty. Co jest przyczyną
takiego faktu??

przewalające się w środku pranie ?

Piotrek

3. Data: 2008-11-20 21:10:13

Temat: Re: pralka indesit Wise 107PL
Od: "robert" <r...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Podczas wirowania (prania) słyszalne są (nieregularne)głuche dźwięki.
> Nie ma ich natomiast gdy bęben pralki jest pusty. Co jest przyczyną
> takiego faktu??

a pralka nowa, czy ma już swoje lata?
spróbuj chwycić bęben od środka i poruszać na boki, jeśli są luzy, nawet
minimalne , to padły łożyska, wtedy w te pędy dzwoń po fachowca, wymiana to
parę złotych, jak będziesz zwlekać to pójdzie ośka, a wtedy cały krzyżak
będzie do wymiany, a to już koszt połowy nowej pralki

robert
www.sabina.studioonline.pl

4. Data: 2008-11-21 08:21:34

Od: solex <s...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 20 Lis, 22:10, "robert" <r...@s...pl> wrote:

> [...]
> parę złotych, jak będziesz zwlekać to pójdzie ośka, a wtedy cały krzyżak
> będzie do wymiany, a to już koszt połowy nowej pralki

re: dzięki za (pocieszenie). Ale fakt jest faktem. Pralce skończyła
się właśnie gwarancja:-( Była ona na dwa lata i właśnie minęło trzy
miesiące jak...

solex

5. Data: 2008-11-21 13:38:36

Od: Dominika Widawska <d...@b...man.szczecin.pl> szukaj wiadomości tego autora

robert pisze:

> padły łożyska, wtedy w te pędy dzwoń po fachowca, wymiana to
> parę złotych,

Wymiana łożyska za parę złotych?
Za dwa z wymianą do mojego whirpoola pan wołał 700 zł.
;-)

D.
(z wymienionym własnomężnie jednym łożyskiem za niecałe 100 zł)

6. Data: 2008-11-21 14:24:19

Od: solex <s...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 21 Lis, 14:38, Dominika Widawska <d...@b...man.szczecin.pl>
wrote:

> [...]
> ;-)
>
> D.
> (z wymienionym własnomężnie jednym łożyskiem za niecałe 100 zł)

re: A to dobre, mam tu na myśli kwotę za usługę :-D Gdybym się
zdecydował na jakąkolwiek wymianę (łożysk), to z pewnością sam bym się
podjął wymiany :-)

solex

Zadanie dla... Mensanina ;-)
grzyb pod prysznicem.