pralka od góry cz od frontu - jakie marki?

11. Data: 2009-10-16 14:43:07

Temat: Re: pralka od góry cz od frontu - jakie marki?
Od: "Chris" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Robert nabazgrał:
> Witam
> Może już było na grupie ale odnowię. Mam nie wielka łazienkę i czas na
> wybór pralki. Ja jestem za ładowaną od góry, Żonka od frontu. Może
> macie jakieś doświadczenia w tek kwestii i ewentualnie sprawdzone marki.

Pralka ładowana od góry jest często dużo głośniejsza.
Wadą pralki ładowanej od przodu jest to że małe dziecko może poprzestawiać
program w czasie pracy, mój szrab uwielbia przestawiać bo tak fajnie się
świeca te sensorki i jaka fajna gałka jest :)

--
Nie daj się nabrać wejdź na: http://bezwypadkowy.net/
Szukasz znajomych ?? http://just4fun.pl/ zapraszam.

12. Data: 2009-10-16 14:53:01

Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Chris" <s...@g...pl> wrote in message

> Wadą pralki ładowanej od przodu jest to że małe dziecko może poprzestawiać
> program w czasie pracy, mój szrab uwielbia przestawiać bo tak fajnie się
> świeca te sensorki i jaka fajna gałka jest :)

Bo ja go zrobiłem.

13. Data: 2009-10-16 16:46:07

Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 16 Oct 2009 14:21:38 +0000 (UTC), Zbylut napisał(a):

> przecież wygodniejsze jest podstawienie 'naczynia' i jednym ruchem wygrzebanie
> prania - samo wypada. Z górnoładowanej trzeba ręcznie wyciągać do góry. Gdzie
> tu komfort?

Mhm. Tylko zapomniałeś, że trzeba do tego sie schylić.

> przecież zawsze jest tak, że pralka przynajmniej jedną ścianką stoi do
> zewnątrz? Obstawiasz pralkę dookoła?:) Wiem są małe łazienki, ale
> przeca otworzenie drzwiczek to jest 30 cm co jakiś czas, to na to trzeba
> miejsce rezerwować?

No trzeba, bo wtedy koło niej możesz już nie przejść.

--
___________ (R)
_______/ /_ GG: 3524356

14. Data: 2009-10-16 17:32:50

Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl> wrote:

> Mhm. Tylko zapomniałeś, że trzeba do tego sie schylić.

Do górnoładowanej schylać się nie trzeba? Przeciez bęben jest w niej
na dokładnie tej samej wysokości. Masz fizyczną budowę orangutana i
łapki przy kolanach?

J.

16. Data: 2009-10-16 19:07:35

Od: Zbylut <Z...@N...zzz> szukaj wiadomości tego autora

Adam Płaszczyca napisal(a):

> Mhm. Tylko zapomniałeś, że trzeba do tego sie schylić.

ja kucam, tak wygodniej.

> No trzeba, bo wtedy koło niej możesz już nie przejść.

to te drzwiczki obowiązek trzymać cały czas otwarte? :)

--
pozdrawiam, Zbylut

15. Data: 2009-10-16 19:07:35

Od: Zbylut <Z...@N...zzz> szukaj wiadomości tego autora

Chris napisal(a):

> Wadą pralki ładowanej od przodu jest to że małe dziecko może poprzestawiać
> program w czasie pracy, mój szrab uwielbia przestawiać bo tak fajnie się
> świeca te sensorki i jaka fajna gałka jest :)

przycisku "z kluczykiem" nie ma?

--
pozdrawiam, Zbylut

17. Data: 2009-10-16 21:55:48

Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 16 Oct 2009 19:32:50 +0200, Jarek P. napisał(a):

> Do górnoładowanej schylać się nie trzeba? Przeciez bęben jest w niej
> na dokładnie tej samej wysokości. Masz fizyczną budowę orangutana i
> łapki przy kolanach?

Nie, nie trzeba. Trzeba do niej sięgnąć, a do ładowanej z przodu trzeba od
razu na kolana.

--
___________ (R)
_______/ /_ GG: 3524356

18. Data: 2009-10-16 21:56:33

Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 16 Oct 2009 19:07:35 +0000 (UTC), Zbylut napisał(a):

> ja kucam, tak wygodniej.

A ja nie muszę, jeszcze wygodniej.

> to te drzwiczki obowiązek trzymać cały czas otwarte? :)

Przydaje się - inaczej zaczyna woda w środku śmierdzieć.

--
___________ (R)
_______/ /_ GG: 3524356

19. Data: 2009-10-17 07:02:09

Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl> wrote:

> Nie, nie trzeba. Trzeba do niej sięgnąć, a do ładowanej z przodu
> trzeba od razu na kolana.

Jeśli do pralki górnoładowanej tylko sięgasz, nie schylając się, to
nie ma siły, musisz mieć łapki jak orangutan. Ale to i tak ne
tłumaczy konieczności padania na kolana przed pralką bocznoładowaną,
ona ma bęben na dokładnie tej samej wysokości.

J.

20. Data: 2009-10-17 11:00:40

Od: Zbylut <Z...@N...zzz> szukaj wiadomości tego autora

Adam Płaszczyca napisal(a):

> A ja nie muszę, jeszcze wygodniej.

wygodniej się schylać?

> Przydaje się - inaczej zaczyna woda w środku śmierdzieć.

w swojej 2letniej pralce - nie stwierdziłem po praniu ani wody ani
smrodu

--
pozdrawiam, Zbylut

piec na naftę
Zmywarka - pojawiły sie zacieki na szkle.
[Łódź] Gdzie kupię słoiki + zakrętki?
Wnetrze piekarnika - emalia czy powierzchnia katalityczna?
Pompka nozna do samochodu