pranie reczne/w pralce automatycznej

1. Data: 2001-07-11 13:28:43

Temat: Re: pranie reczne/w pralce automatycznej
Od: Grzegorz Szyszlo <z...@a...wbc.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Marek Szapajko wrote:

> Możesz coś bliżej? Mam Brandta z programem prania ręcznego i na wyposażeniu
> pralki nie było żadnej siatki. Jak ona wygląda i gdzie to kupić?

ja w swojej piore bez siateczki. ale widzialem jakis proszek w promocji
do ktorego byla zalaczana siateczka.

--
/===================================\ oOOo (C) Publikacja tego

1. Data: 2001-07-11 13:32:04

Od: Maja Krężel <o...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Grzegorz Szyszlo napisał

: ja w swojej piore bez siateczki. ale widzialem jakis proszek w promocji
: do ktorego byla zalaczana siateczka.

Zamiast siateczki wystarczy jakiś płócienny czy bawełniany woreczek np.
powłoczka od "jaśka".
Maja

1. Data: 2001-07-11 19:36:19

Od: z...@t...eu.org (Malgorzata Krzyzaniak) szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia, a było to Wed, 11 Jul 2001 14:27:39 +0100, przyszła do mnie
wiadomość od <z...@a...wbc.lublin.pl> i powiedziała:

> btw. jakos nic do tej pory nie udalo mi sie ufarbowac.
> umiem posortowac czy co?

Szczęściarz :-) Mnie się zdarzyło, ze prałam białe
koszulki i dwie zmiany pościeli z tego samego materiału w małe
różowe kwiatki. Jedna poszewka puściła kolor i całość nabrała
delikatnej i subtelnej różowości... Przedtem były kilkakrotnie brane
i było wszystko w porządku. Widać temperatura nie ta albo proszek
nie podszedł?

Zuzanka

*:.
.' Małgorzata Krzyżaniak ..... z...@p...eu.org `.
http://www.venco.com.pl/~zuzanka/
Do you believe in forever? I don't even believe in tomorrow

1. Data: 2001-07-12 08:23:29

Od: Grzegorz Szyszlo <z...@a...wbc.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Adam Legięć (Legiec) wrote:

> Siateczka siateczką ale na kurczenie się rzeczy nie pomoże. Czy ten program
> "pranie ręczne" zapobiega temu o czym pisała Zuzanka, czyli zmianom temperatury
> w którym pływa pranie ? Woda by musiała być najpierw ogrzewana w osobnej
> komorze a potem nią zalewane pranie. Chyba nie ma innego sposobu ...

i tak, i nie. zalezy od pralki. stary polar ktorzy maja rodzice
robi tak, ze jednoczesnie nalewa i wylewa wode. tzn. najpierw dolewa
na maxa, kreci bebnem i potem nalewa i wylewa przez jakis czas.
a moja nowa tego nie robi. wode bardziej oszczedza. btw. podgrzewanie
w odrebnej komorze niezle by prad zezarlo, i to na samo plukanie.
a to sa koszty.

1. Data: 2001-07-12 08:25:26

Od: Grzegorz Szyszlo <z...@a...wbc.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Malgorzata Krzyzaniak wrote:

> [...]
> delikatnej i subtelnej różowości... Przedtem były kilkakrotnie brane
> i było wszystko w porządku. Widać temperatura nie ta albo proszek

albo zapobiegliwy :) jak mam cos nowego to staram sie wyprac oddzielnie.
i patrze po sciekach czy kolorowe.

1. Data: 2001-07-12 08:26:24

Od: Grzegorz Szyszlo <z...@a...wbc.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Maja Krężel wrote:

> [...]
> : do ktorego byla zalaczana siateczka.
>
> Zamiast siateczki wystarczy jakiś płócienny czy bawełniany woreczek np.

to ja juz wole zrobic ze starej firanki. przynajmniej paprochy wyplucze.

1. Data: 2001-07-12 12:31:02

Od: "Joanna" <dziabong1721@NO_SPAMgo2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Marek Szapajko <m...@c...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:c...@4...com..
.

> Możesz coś bliżej? Mam Brandta z programem prania ręcznego i na
wyposażeniu
> pralki nie było żadnej siatki. Jak ona wygląda i gdzie to kupić?

Siatki na wyposażeniu nie było. Dokupiłam w Gdańsku. W Warszawie takich nie
widziałam. Jeżeli jesteś zainteresowany zapytam znajomych w jakim sklepie to
zakupili.

Joanna

1. Data: 2001-07-12 12:33:14

Od: "Joanna" <dziabong1721@NO_SPAMgo2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Adam Legięć (Legiec) <a...@e...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3...@e...pl...
> [...]
> w którym pływa pranie ? Woda by musiała być najpierw ogrzewana w osobnej
> komorze a potem nią zalewane pranie. Chyba nie ma innego sposobu ...

Jak napisałam, nic mi się nie skurczyło. Poporstu wkładam do worka i
nastawiam na 30stopni. Nie wiem, może mam jakieś odporne rzeczy, ale swetry
wełniane są w porządku, spodnie lniane i inne delikatne rzeczy.

Joanna

1. Data: 2001-07-12 12:35:05

Od: "Joanna" <dziabong1721@NO_SPAMgo2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Marek Szapajko <m...@c...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:m...@4...com..
.

> Obawiam się, że nie. Program ,,pranie ręczne" polega na tym, że
temperatura
> prania to 30stC, a bęben wykonuje ruch wahadłowe (pół obrotu w lewo, pół
> obrotu w prawo itd.). Oprócz tego w programie tym nie ma wirowania.

Wirowanie na pewno jest. Przynajmniej u mnie, ale obroty nie na max

Joanna

1. Data: 2001-07-12 12:54:49

Od: z...@t...eu.org (Malgorzata Krzyzaniak) szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia, a było to Thu, 12 Jul 2001 09:25:26 +0100, przyszła do mnie
wiadomość od <z...@a...wbc.lublin.pl> i powiedziała:

> albo zapobiegliwy :) jak mam cos nowego to staram sie wyprac oddzielnie.
> i patrze po sciekach czy kolorowe.

Dowcip w tym, że tam nic nowego nie było... Tylko nagle farba
nóżek dostała.

Zuzanka

*:.
.' Małgorzata Krzyżaniak ..... z...@p...eu.org `.
http://www.venco.com.pl/~zuzanka/
Her soul done medium well

Programy do projektowania i aranżacji ???
Kupie blizniak
Lakierobejca na lakierowane meble?
Wynagrodzenie dla zarządcy
Basen