prawa autorskie - powtorka z rozrywki

1. Data: 2001-11-27 14:33:00

Temat: Re: prawa autorskie - powtorka z rozrywki
Od: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de> szukaj wiadomości tego autora

PatryCCCja wrote:

> fajnie :)
> a dla ustalenia uwagi: chcesz byc zapytany czy poinformowany?
> bo to jednak roznica :)

poinformowany przed terminem. Jak będę miał coś przeciwko (bo np.
niecałkiem moje, lub niewypróbowane) to będę protestował.

Waldek

1. Data: 2001-11-27 17:52:46

Temat: Re: prawa autorskie/pozwolenie
Od: Magdalena Bassett <m...@w...net> szukaj wiadomości tego autora

Dopiero teraz dotarlam do tego watku i widze burze w szklance wody.
Po pierwsze, NIECH ZYJE PUSZKKKA! Po drugie, pytali o pozwolenie,
dostali pozwolenie, jest to swietny serwis, bardzo mi przyjemnie, ze sa
tam moje przepisy.

A gdyby tak jeszcze umieli poprawnie napisac moje nazwisko, to wogole
bylabym w siodmym niebie. (dwa es dwa te)

Magdalena BaSSeTT

-------------------------------------------+
-------------------------------------------+

1. Data: 2001-11-27 22:42:28

Temat: Re: zdjęcia żarełka - było: prawa autorskie.
Od: PatryCCCja <k...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wkn wrote:
> U mnie, tzn na mojej stronie www.gotowanie.wkl.pl

a czemu wkl a nie wkn?

> podam Ci przykładowe linki do przepisów ze zdjęciami:

wow! leniwe, jakie ladne zdjecie!
i podziwiam ludzi ktorym np. takie donaty wychodza :)
albo takich co pierogi/knedle/cokolwiek seryjnie robia i wszystkie
podobnedo siebie jak 2 krople wody :)

pat
--
Puszatkowo http://www.puszatkowo.prv.pl
PuszKKKa http://puszkkka.spinacz.pl

1. Data: 2001-11-27 22:44:02

Od: PatryCCCja <k...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wkn wrote:

> A wiesz, że przyszło mi to na myśl i aż się do siebie wtedy uśmiechnęłam.

ale ja wiedzialam ze nie jestes taka okrutna ;)
ufff, dobrze ze jednak nie jestes :)

pat

1. Data: 2001-11-27 22:52:13

Od: PatryCCCja <k...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Magdalena Bassett wrote:
> [...]
> Po pierwsze, NIECH ZYJE PUSZKKKA! Po drugie, pytali o pozwolenie,
> dostali pozwolenie, jest to swietny serwis, bardzo mi przyjemnie, ze sa

o kurcze, super! :)

> A gdyby tak jeszcze umieli poprawnie napisac moje nazwisko, to wogole
> bylabym w siodmym niebie. (dwa es dwa te)
>
> Magdalena BaSSeTT

buuu, przepraszam, moja wina, zle napisalam.
mam nadzieje ze tylko ja sie w poscie pomylilam i ze w puszccce nie ma
bledu. prawdopodobnie tak jest bo przeciez nikt (czytaj: ja i rena ;) nie
pisze nazwisk i imion/nickow z klawiatury tylko kopiuje. niestety chwilowo
nie moge sie z puszkkka polaczyc i sprawdzic. ale jutro nie zapomne tego
zrobic, obiecuje.

pat

1. Data: 2001-11-28 07:18:18

Od: "Wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik PatryCCCja <k...@s...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3...@s...pl...

> a czemu wkl a nie wkn?

Chodziło o to, by domena była łatwa. O dwuliterową trudno, wszystkie zajęte,
więc wymyśliłam, żeby się rymowało z PL i wyszło WKL

Wkn

1. Data: 2001-11-28 09:45:38

Od: PatryCCCja <k...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wkn wrote:

> Chodziło o to, by domena była łatwa. O dwuliterową trudno, wszystkie zajęte,
> więc wymyśliłam, żeby się rymowało z PL i wyszło WKL

he, sprytne :)

pat

1. Data: 2001-11-28 09:47:28

Od: PatryCCCja <k...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ostry wrote:

> Jeśli sałatka jest OK to może zostać :)
> Ewentualny inny nick używany to OS3

to fajnie. a wiecej twoich przepisow juz nie ma.

pat
--
Puszatkowo http://www.puszatkowo.prv.pl
PuszKKKa http://puszkkka.spinacz.pl
SPINACZ http://www.spinacz.pl/

Odstapie czajnik elektr. Philipsa Cucina HD4637/31 1.2L. (Warszawa) - 100 zl
teraz na mnie padlo...
dzieki
[CZS] serduszka imbirowe
Rybka po chińsku ;-)