prawa zwierzat

11. Data: 2010-02-10 18:05:46

Temat: Re: prawa zwierzat
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 10 Feb 2010 18:55:34 +0100, Vilar napisał(a):

> A Ty wcinasz mięso Himerko?
>
> Bo (zresztą już to tu pisałam) zdaję sobie sprawę ze swoistej schizofrenii w
> swoim wykonaniu, kiedy wolałabym nie jeść, a temperatury spadają i mięso
> jest mi ewidentnie potrzebne do szczęścia.
>
> Latem popatrzę Ci prosto w oczy - wtedy nie ma nic lepszego niż kalafior z
> bułeczką i maślanka
>
> MK

A ja nawet w lipcowe upalne piątki z trudnością zmagam się z przemożną
chęcią skubnięcia jakiegoś mięsnego ochłapka. MŚK jest jednak
piątkowokonsekwentny, czym mnie przyprawia o kaca moralnego, bo ja
wytrzymuję w piątkowym poście z reguły tylko do połowy obiadu ;-)
--

Ikselka. // kobieta północy mięsożerna do krwi i kości ;-PPP

12. Data: 2010-02-10 18:09:33

Od: "Himera" <h...@z...org> szukaj wiadomości tego autora

heh, chodzi o swiadomosc tego ze ci ktorzy jedza miesa przyczyniaja sie do
uboju zwierzat, no wiesz supply and demand:)

--
Live and let Live.

13. Data: 2010-02-10 18:14:00

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> --
>
> Ikselka. // kobieta północy mięsożerna do krwi i kości ;-PPP

Bo wiesz, to że ja mam jakieś jazdy z jedzeniem/ niejedzeniem mięsa,
zupełnie nie wpływa na moją ocenę innych osób. Mój prywatny problem.

Ludzie są w różnym stopniu mięsożerni. I co Ci bardziej mięsożerni mają
zrobić?
Niech jedzą.....
Smacznego też im powiem znad swojego kalafiora.

Ja sobie po prostu w kącie nie będę jadła padlinki (chyba, że w mrozy), nie
będę kupować kanap ze skóry, ale buty .... już tak - żelazna konsekwencja
jednym słowem :-))))).

MK

14. Data: 2010-02-10 18:14:46

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> heh, chodzi o swiadomosc tego ze ci ktorzy jedza miesa przyczyniaja sie do
> uboju zwierzat, no wiesz supply and demand:)

> [...]
Ale masz świadomość, że te gatunki zwierząt na wolności nie przeżyją?
MK

15. Data: 2010-02-10 18:16:35

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Do hodowli i uboju zwierząt?

No cóż, zwierzęta także zabijają zwierzęta, choć ich nie hodują
w tym celu.
Czy robią tym samym coś co ci przeszkadza?

16. Data: 2010-02-10 18:20:53

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Ja sobie po prostu w kącie nie będę jadła padlinki (chyba, że w mrozy),
> nie będę kupować kanap ze skóry, ale buty .... już tak - żelazna

Nazwałabym to "minimalizowaniem strat" odpowiednim do mojego aktualnego
poziomu.

MK

17. Data: 2010-02-10 18:24:42

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 10 Feb 2010 12:09:33 -0600, Himera napisał(a):

> heh, chodzi o swiadomosc tego ze ci ktorzy jedza miesa przyczyniaja sie do
> uboju zwierzat, no wiesz supply and demand:)

No jak możesz, kapustobójczyni :-)
--

Ikselka.

18. Data: 2010-02-10 18:25:28

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 10 Feb 2010 19:14:00 +0100, Vilar napisał(a):

> a sobie po prostu w kącie nie będę jadła padlinki (chyba, że w mrozy), nie
> będę kupować kanap ze skóry, ale buty .... już tak - żelazna konsekwencja
> jednym słowem :-))))).

I torebki, i torebki... :-D
--

Ikselka.

19. Data: 2010-02-10 18:29:45

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 10 Feb 2010 19:20:53 +0100, Vilar napisał(a):

> Użytkownik "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> napisał w wiadomości

> Nazwałabym to "minimalizowaniem strat" odpowiednim do mojego aktualnego
> poziomu.

Jak mróz ściśnie, to i futerko zedrę ze zwierzaka i sobie założę, a mięsko
zjem ze smakiem. Od tego są zwierzątka hodowlane. Nie ma "minimalizacji
strat", kiedy jest "być albo nie być" moje lub futrzaka czy mięsnej krówki
:-)

--

Ikselka.

20. Data: 2010-02-10 18:46:14

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> strat", kiedy jest "być albo nie być" moje lub futrzaka czy mięsnej krówki

Zawsze można uskubać trochę wełny :-) w stosownym czasie i potem owijać się
pięknymi, wełnianymi płaszczami. Np. by Aryton.

MK

Re: Chaos jako wizja świata
Re: w sumie nie wiem jaki dać temat
KUPA MIECI...