preparaty do fug HG

1. Data: 2006-03-25 16:02:39

Temat: preparaty do fug HG
Od: "Łukasz" <l...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Czy ktoś używał preparatu do konserwacji (jeden rodzaj) i czyszczenia fug
(drugi) firmy HG? Czy warto zainwestować w to pieniądze? Ponoć fugi pokryte
tym specyfikiem nie łapią w ogóle brudu, jak zapewniał pan ze sklepu...
Pozdrawiam
Łukasz

2. Data: 2006-04-05 12:17:34

Temat: Re: preparaty do fug HG
Od: Lila <H...@H...Com> szukaj wiadomości tego autora

"Łukasz" <l...@i...pl> napisał:
> [...]
> tym specyfikiem nie łapią w ogóle brudu, jak zapewniał pan ze sklepu...

Stosowalam HG do konserwacji (cos jakby przezroczysty lakier), brud łapią,
nie wiem czy mniej bo nie mam porównania.

Pozdrowienia,
Lila
PS. Jasne fugi na podlodze to jest porazka :-(

3. Data: 2006-04-26 11:03:38

Od: "bogna" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> firmy HG? Czy warto zainwestować w to pieniądze?

Nie warto za taką cenę. Moim zdaniem te preparaty w ogóle się nie
sprawdziły. A do czyszczenia fug ostatnio odkryłam cillit bang i jest
rewelacyjny.

>Ponoć fugi pokryte
> tym specyfikiem nie łapią w ogóle brudu, jak zapewniał >pan ze sklepu...

Tak, o tym zapewniają, sam producent również.

Pozdrawiam
bogna

czym doczyścić plamy po oleju z silnika?
Ogrzewanie podłogowe do łazienki jako drugie - jaka moc?
Na jakiej wysokości relingi
Patelnia z teflonem
meble systemowe, meblościanki - gawin