czym doczyścić plamy po oleju z silnika?

1. Data: 2006-03-25 15:07:53

Temat: czym doczyścić plamy po oleju z silnika?
Od: "Sowa" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziecko mi się wywaliło w plamę ze zużytego oleju silnikowego.
Czy da się jakoś odczyścić z tego, dość jasne spodnie ze sztruksu?

--
Edyta Czyż
// varium et mutabile semper femina // Wergiliusz

2. Data: 2006-03-25 17:15:11

Temat: Re: czym doczyścić plamy po oleju z silnika?
Od: "Lesio5" <l...@w...pI> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sowa" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
> Dziecko mi się wywaliło w plamę ze zużytego oleju silnikowego.
> Czy da się jakoś odczyścić z tego, dość jasne spodnie ze sztruksu?

Brudpur firmy Voigt np.

--
Leszek Grelak - Lesio5
I thought I was someone else, someone good.

3. Data: 2006-03-25 17:29:33

Od: "kleofas" <tamtaradej@tamtaradej_oo.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sowa" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
> Dziecko mi się wywaliło w plamę ze zużytego oleju silnikowego.
> Czy da się jakoś odczyścić z tego, dość jasne spodnie ze sztruksu?

Spróbuj użyć pianki w sprayu służącej do czyszczenia silników samochodowych.

k.

4. Data: 2006-03-26 21:52:05

Od: "Tomek" <k...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>

> --
> Edyta Czyż
> // varium et mutabile semper femina // Wergiliusz

Chyba jesteś bez szans. Ale się nie przejmuj. Dzieci szybko rosną. Na dodatek
idzie na wiosnę i lato. Wypuścisz brzdąca w tych spodniach na podwórko to je raz
dwa dobije. Tomek

5. Data: 2006-03-27 06:08:31

Od: " Halina" <h...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sowa <m...@w...pl> napisał(a):

> Dziecko mi się wywaliło w plamę ze zużytego oleju silnikowego.
> Czy da się jakoś odczyścić z tego, dość jasne spodnie ze sztruksu?

Jeżeli naprawde zależy ci na tych portkach to pozostaje pralnia chemiczna.
Spytaj, oni wiedza co się da, czego nie.
Znajomy mechanik oddaje do prania ubrania robocze i odbiera czyste. Znaczy sie
da, tylko nie wiem czy na pewno sztruks.

6. Data: 2006-03-27 07:37:10

Od: "Iwona_s" <i...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sowa" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

> Dziecko mi się wywaliło w plamę ze zużytego oleju silnikowego.
> Czy da się jakoś odczyścić z tego, dość jasne spodnie ze sztruksu?

Do roznych tlustych rzeczy uzywam Brudpuru (Voigt). Jest on przede wszystkim
do zabrudzen po roznych smarach, olejach, ale ja nawet piore w nim kurtki,
spodnie (jesli zachodzi koniecznosc) i czyszcze jak cos trzeba :)
Na opakowaniu napisane jest jest w jakich proporcjach rozcienczac
(koncentrat), ale ja niejednokrotnie bezposrednio nalewam na plame, zapieram
i dalej do pralki + jeszcze ten plyn.

Iwona
// Wlasciwoscia czlowieka jest bladzic, glupiego - w bledzie trwac / /
Cyceron
http://www.pajacyk.pl/index.php3

Ogrzewanie podłogowe do łazienki jako drugie - jaka moc?
Na jakiej wysokości relingi
Patelnia z teflonem
meble systemowe, meblościanki - gawin
plamy PO praniu - dlaczego?