prezydent

1. Data: 2005-09-29 19:37:11

Temat: prezydent
Od: "Dawa" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Który na prezydenta ? Tusk czy Kaczynski ?
To jest Pytanie ???
pozdrawiam
Danuta

2. Data: 2005-09-29 21:43:16

Temat: Re: prezydent
Od: "Dawa" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

>Tak to jest nowy temat na gruoie
pozdrawiam
Danuta

3. Data: 2005-10-01 13:58:39

Od: "Adam Pietrasiewicz" <a...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

4. Data: 2005-10-01 14:20:30

Od: "Adam Pietrasiewicz" <a...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

W czwartek 29-września-2005 o godzinie 23:43:16 Dawa napisał/a

To nie jest tematem tej grupy. Takie tematy najlepiej poruszać na
innych, odpowiednich grupach. Więc prosiłbym o zastosowanie się do
podstawowych zasad przyzwoitości i kultury.

5. Data: 2005-10-01 14:45:35

Od: Andrzej <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

6. Data: 2005-10-02 10:18:39

Od: "dianaza" <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dawa" <d...@o...pl> napisał w wiadomości
> Który na prezydenta ? Tusk czy Kaczynski ?
> To jest Pytanie ???

Oberzyj sobie film dokumentalny "Nocna zmiana" Kurskiego, a napewno duzo Ci
podpowie....

Pozdrawiam
Bogusława

7. Data: 2005-10-10 00:18:39

Od: Sławek <s...@r...mm.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Dawa napisał:
> Który na prezydenta ? Tusk czy Kaczynski ?
> To jest Pytanie ???
> pozdrawiam
> Danuta

Ostatnio w debacie przed wyborczej w tv pan T. wykazał mierną wiedzę o
niepełnosprawnych, lepiej wypadł pan K bynajmniej nie mylił podstawowych
pojęć.

Sławek

s...@r...mm.pl
A...@t...pl
GG#2476820 Tlen#Apik5

8. Data: 2005-10-10 05:10:13

Od: "LECH DUBROWSKI" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ostatnio w debacie przed wyborczej w tv pan T. wykazał mierną wiedzę o
> niepełnosprawnych, lepiej wypadł pan K bynajmniej nie mylił podstawowych
> pojęć.

Ale wyglada na to, ze to jednak pan T. bedzie prezydentem

Leszek

9. Data: 2005-10-10 07:01:04

Od: a...@i...org.pl (algraf) szukaj wiadomości tego autora

prezydentem zostanie na pewno cos z drobiu. nie wiem tylko jak to bedzie
kiedy ptasia grypa wejdzie do Polski. od ktorego zacznie sie masowy uboj
ptactwa.

pozdr.
arek

10. Data: 2005-10-10 07:48:26

Od: "LECH DUBROWSKI" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> prezydentem zostanie na pewno cos z drobiu. nie wiem tylko jak to bedzie
> kiedy ptasia grypa wejdzie do Polski. od ktorego zacznie sie masowy uboj
> ptactwa.

Na razie nic na to nie wskazuje, zeby ptasia grypa pojawila sie bo wszystkie
z okolo 130 udokumentowanych przypadkow jej wystapienia u ludzi mialy
miejsce w Chinach i Wietnamie.

Leszek

> pozdr.
> arek