problem z dozownikiem zmywarki indesit

1. Data: 2008-03-24 14:16:03

Temat: problem z dozownikiem zmywarki indesit
Od: Anka <s...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

problem
po włączeniu drugiego programu dozownik się otwiera po niecałych dwóch
minutach,moja zmywarka ma dopiero pół roku,a w reklamacji mi
powiedzieli że to normalne,ale tabletkę mam wrzucać na dno.Czy ktoś
może mi powiedzieć jak jest naprawdę czy to feler który wyszedł jakiś
miesiąc temu,czy to normalne,ale wiem że myła mi dobrze z początku bez
żadnych zastrzeżeń...Nie wiem co o tym myśleć i co robić tym bardziej
że jest ona jeszcze na gwarancji...jeszcze jedno...mam tabletki
CALGONIT POWERBALL 5 w 1 ...proszę o pomoc co robić????

2. Data: 2008-03-24 18:44:07

Temat: Re: problem z dozownikiem zmywarki indesit
Od: "Pietrek" <pietrek34 SKASUJ @wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anka" napisała:

> [...]
>że jest ona jeszcze na gwarancji...jeszcze jedno...mam tabletki
>CALGONIT POWERBALL 5 w 1 ...proszę o pomoc co robić????

U mnie nic podobnego nie zauważyłem. Nawet jak przełączę na Polsat czy na
TVN to myje dobrze ;)
Gdybyś jeszcze miała 7 w 1...

A poważnie to jak się czegoś dowiedzieć to trzeba podać jaki to model i
mniej haotycznie opisywac fakty.

P.

test
Zmywarka - czy da się przedłużyć wąż ?
Plyta indykcyjna teka - indukcja czy ceramiczna
Re: Przed domem
Nie działają spryskiwacze w zmywarce Bosch