zmiekczacz wody w domku - opinie

1. Data: 2008-03-24 14:20:08

Temat: zmiekczacz wody w domku - opinie
Od: "TomeK" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam serdecznie,
Montowal ktos z Was w domu zmiekczacz wody?
Zastanawiam sie czy warto, czy faktycznie odczuwalne sa zmiany, jak wyglada
eksploatacja w prakcyce i czy jak to sie pisze latwiej utrzymac czystosc w
lazience a po kapieli skora nie jest sucha.
Pozdrowionka :)

2. Data: 2008-03-30 17:36:23

Temat: Re: zmiekczacz wody w domku - opinie
Od: "Julian" <r...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> eksploatacja w prakcyce i czy jak to sie pisze latwiej utrzymac czystosc w
> lazience a po kapieli skora nie jest sucha.

Ja montowałem kilka dniu temu i do tej pory nie mogę wyjść z zachwytu ;) A tak
na serio, to kupiłem zmiękczacz firmy tapworks od gości ze strony
www.woda.com.pl. Trochę sporo kosztuje, ale jak się wcześniej zorientowałem, ten
tapworks trzyma stałą cenę. Na muratorze czytałem, że to sprzęt pierwsza klasa i
stąd decyzja padła na niego. Montaż w domku w Miechowie miałem gratis. Do tego
gratis sól do regeneracji.

Moje uwagi to: zmiany są faktycznie ogromne ! Aktualnie mam wodę miękką (6 st) a
miałem potwornie twardą (19 st). Samo zmiękczenie nie pomogło na suchość skóry -
instalowaliśmy dodatkowo duży filtr węglowy. Skończył się problem z kamieniem -
już pierwsze czajniki z zagotowaną wodą to pokazały :) Polecam tego typu
rozwiązania.

p.s. jakby co, to mam ten sprzęt: http://www.woda.com.pl/index.php?p259

pozdrawiam, Julian

3. Data: 2008-03-30 18:17:02

Od: "Maciej" <m...@u...math.uni.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Julian" <r...@o...eu> napisał w wiadomości
> [...]
> klasa i
> stąd decyzja padła na niego. Montaż w domku w Miechowie miałem gratis. Do

Julian: Jak czesto wypada regeneracja? Czy w wodzie czujesz wprowadzona sol?
Czy zmiekczona woda jest rownie dobra do podlewania kwiatkow co
niezmiekczona? Na zdrowy rozum tej soli nie wprowadza sie duzo, ale pytam na
wszelki wypadek. Tez przymierzam sie do zmiekczacza.
Maciej

4. Data: 2008-03-30 18:45:08

Od: r...@o...eu szukaj wiadomości tego autora

> Julian: Jak czesto wypada regeneracja?

U mnie ustawione mam na codzienną regenerację o 4 rano. Goście przedstawili mi
opcje z regeneracją po zużyciu się złoża, ale ponieważ mogło to wypaść w ciągu
dnia, to wolałem ustawić to na stałe.

> Czy w wodzie czujesz wprowadzona sol?

Nie - nic podobnego. Może mój zachwyt jest tak wielki, że tego nie zauważyłem,
ale nie wydaje mi się, aby w wodzie była wyczuwalna sól.

> Czy zmiekczona woda jest rownie dobra do podlewania kwiatkow co
> niezmiekczona?

Nie mam pojęcia :) Zadzwoń do gościa z WODY (tel do Pana Piotra jest na ich
stronie) i pogadaj z nim.

> Na zdrowy rozum tej soli nie wprowadza sie duzo, ale pytam na
> wszelki wypadek. Tez przymierzam sie do zmiekczacza.

Hmmm, wydaje mi się, że ta sól zużywa się podczas regenerowania właściwego złoża
i tak naprawdę nie dostaje się do wody pitnej - ale mogę się mylić :) Sam
zmiękczacz polecam - jakby co, to przyciśnij tych z WODY o gratisową sól - mi
chcieli na początek dać 1 worek gratis i montaż za 200 zł - po negocjacjach
dostałem 3 worki i montaż 50 km od ich firmy gratis :P

problem z dozownikiem zmywarki indesit
test
Zmywarka - czy da się przedłużyć wąż ?
Plyta indykcyjna teka - indukcja czy ceramiczna
Re: Przed domem