problem z miesniami(?)

1. Data: 2007-12-15 16:47:25

Temat: problem z miesniami(?)
Od: "create" <paraliczb@NO_SPAM_orange.pl> szukaj wiadomości tego autora

witam

od około roku obserwuję u siebie niepokojące spadki siły mięśniowej. Mam 30
lat, 90 kg wagi. Zawsze aktywny tryb zycia , dobre umiesnienie. W chwili
obecnej nawet kilkukilogramowe zakupy sprawiaja mi problem. Podczas zwyklych
czynnosci jak pastowanie butow, mycie zebow miesnie barkow po prostu palą.
Czasem podczas rozmowy przez telefon musze kilka razy przekladac telefon bo
reka omdlewa.

Doszedl tez problem z utzymaniem rownowagi,ciężary rzedu 5 kg typu zakupy
niesione w jednej rece wytracaja mnie z rownowagi, mowiac obrazowo ani nogi
nie dają rady utrzymac kierunku. Potykam sie czesto. 10 kg to juz dla mnie
ogrom, mimo ze wygladam na silnego. Nie ma zbytnich spadkow masy miesniowej.
Miesnie ud w zasadzie bez przerwy mam przemęczone. nawet kiedy wstaje rano
czuje w nich slabosc. Chodzęjakbym mial szczudła czyli prawie nie zginajac
kolan. Gdzie lezy problem?

Okresowe badanie krwi wyszlo mi ok.

Gdzie sie udac, jakie badania zrobic?

Pozdrawiam
Maciej

2. Data: 2007-12-15 17:10:34

Temat: Re: problem z miesniami(?)
Od: "kej" <k...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "create" <paraliczb@NO_SPAM_orange.pl> napisał w wiadomości

> od około roku obserwuję u siebie niepokojące spadki siły mięśniowej.

Od roku to obserwujesz i nie zgłosiłeś się do lekarza???

Sprawa może być poważna. Zgłoś się do dobrego lekarza rodzinnego, który Cie
pokieruje dalej, prawdopodobnie do neurologa.
Przede wszystkim trzeba Cię dobrze zbadać, ogólnie i neurologicznie.

K.

3. Data: 2007-12-15 21:16:47

Od: La Luna <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego wieczoru Sat, 15 Dec 2007 17:47:25 +0100 wiedźmin zdziwił się
nieco, gdy strzyga która wyskoczyła na niego z pl.sci.medycyna zamiast
rzucić mu się do gardła, dygnęła, przedstawiła się jako create, a następnie
wyśpiewała przytupując wdzięcznie:

> Gdzie sie udac, jakie badania zrobic?

Na pewno na poczatek - jonogram, TSH, Ft4, kinaza kreatyninowa.
A z tymi wynikami do dobrego lekarza ogolnego i dalej.
I na pewno nie czekac z tym za dlugo...

--
Pozdrawiam serdecznie
Agnieszka Mockałło