problem z okiem

1. Data: 2007-06-17 13:41:55

Temat: problem z okiem
Od: kesser <d...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Od niedawna noszę szkła kontaktowe przez dzień i noc dziś po zdjęciu
na jednym oku zaobserwowałem, że jest takie coś jakby wytworzył się
nabłonek na oku, a tam gdzie było szklo go nie ma. Wygląda to trochę
dziwnie tak jak schodząca skóra. Czy to normalne? Używam często
sztucznych łez ponieważ to oko cierpi na syndrom suchego oka stąd
okulista wymyślił szkła kontaktowe. Jednak w tym oku ciągle czuję
soczewkę (w dzieciństwie było operowane) i teraz będę testował jakieś
inne o lepszym przewodzeniu tlenu 30 dni i nocy.

2. Data: 2007-06-19 11:37:32

Temat: Re: problem z okiem
Od: "casus" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kesser" <d...@g...com> napisał w wiadomości
ps.com...
[...]

coz - odpowiedzialbym na to pytanie, ale strajkuje. Twoj problem nie jest
zagrozeniem zycia. Udaj sie do specjalisty w realu. Pomimo tego, ze zawsze
tu udzielam porad za darmo, to jednak obecnie solidaryzuje sie z cala
strajkujaca sluzba zdrowia, bo chodzi nie o kase, ale o system i szacunek.
Sorry.

pozdr.

casus

3. Data: 2007-06-19 11:44:38

Od: "Jurek" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "casus" <c...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> tu udzielam porad za darmo, to jednak obecnie solidaryzuje sie z cala
> strajkujaca sluzba zdrowia, bo chodzi nie o kase, ale o system i szacunek.

Ale numer...solidarność ze strajkującymi lekarzami przeniosła się do
sieci....można po prostu pęc...:)))
Jesteś autorze wątku olany przez lekarza, bo on solidaryzuje się z innymi
lekarzami... W gabinecie może też będziesz olany.... tylko z innego
powodu...:))) Powód się zawsze znajdzie...na olanie pacjenta...Z tego
wniosek, że taki los pacjenta...
Pozdrawiam Jurek M.

4. Data: 2007-06-20 22:58:27

Od: a...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> lekarzami... W gabinecie może też będziesz olany.... tylko z innego
> powodu...:))) Powód się zawsze znajdzie...na olanie pacjenta...Z tego

Przestan pieprzyc bez sensu tylko powiedz ze na problemy z oczami (podobnie
jak na koklusz,trzesienie ziemi i nalot Marsjan) autora wątku pomoze tylko
dieta optymalna.

5. Data: 2007-06-21 07:01:29

Od: "Jurek" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> (podobnie
> jak na koklusz,trzesienie ziemi i nalot Marsjan) autora wątku pomoze tylko

Na głupotę dieta optymalna też pomaga, ale w znacznie dłuższym czasie... Ale
do jej stosowania potrzeba resztki oleju w głowie...chyba masz go za
mało......przykro mi...:)))
Pozdrawiam Jurek M.

Złamana dwójka :(
Rehabilitacja po wylewie - jaki ośrodek ?
wkladka domaciczna - krwawienie po zalozeniu
[ortodoncja] pilne pytanie, aparat
kamica nerkowa a skoki temperatury...?