problemy techniczne

1. Data: 2006-12-19 14:36:39

Temat: problemy techniczne
Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

Właśnie dzięki radzie od prowajdera (udzielonej bez przeczytania
na co się uskarżałem; ale podziałało) znowu widzę nowe posty.
Ponieważ od czasu do czasu ktoś się uskarża, że różnych postów nie
widzi, podzielę się tą radą. A jest ona prosta: zlikwidować konto
newsgroups (czy jak tam ono jest nazywane w polskich wersjach
programów) i założyć je na nowo.

Pozdrowienia,
Michał

--
Michał Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

2. Data: 2006-12-19 18:49:47

Temat: Re: problemy techniczne
Od: Udziadeksu?@wro.vectranet.pl szukaj wiadomości tego autora

Michal Misiurewicz wrote:

> [...]
> widzi, podzielę się tą radą. A jest ona prosta: zlikwidować konto
> newsgroups (czy jak tam ono jest nazywane w polskich wersjach
Jest lepsze rozwiązanie. Przesiąść się z Windows na Linuksa i zamiast
Thunderbird 1.5.0.8 używać Knode. Jest stabilniejsze.
Dziadek 2
Używaj Linuksa. Bądź legalny.
Czytaj www.linux.pl

3. Data: 2006-12-19 19:21:06

Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

Udziadeksu?@wro.vectranet.pl wrote:

> Jest lepsze rozwiązanie. Przesiąść się z Windows na Linuksa i zamiast
> Thunderbird 1.5.0.8 używać Knode. Jest stabilniejsze.

Używam Linuksa w pracy i niestety jest z nim więcej kłopotów
niż z Windowsami XP.

Pozdrowienia,
Michał

4. Data: 2006-12-19 22:00:49

Od: Udziadeksu?@wro.vectranet.pl szukaj wiadomości tego autora

Michal Misiurewicz wrote:

> Używam Linuksa w pracy i niestety jest z nim więcej kłopotów
> niż z Windowsami XP.
Ale są to twórcze kłopoty. Ich usunięcie zmusza najpierw do wczytania sie w
podręcznik, potem szukanie w Googlach, potem grupy dyskusyjne - brak
gotowca. A potem nagle olśnienie: a może by tak. I nagle jest tak jak być
powinno. Ogromna radocha, że rozwiązało się problem.
A czasami trzeba pisać: "Ale lama ze mnie, pomóżcie bo już nie wiem co
robić" i ktoś pomaga. A to przywraca wiarę w ludzi.
Pamietam pierwszy mikrokomputer z CPM 2.2 firmy Digital Research. Potem IBM
PC z DOS'em 2.0.
Potem XT z 3.0, 3.1, 3.2, 3.3, 4, 5, 6.0, 6.2
Potem Windowsy 3.0, 3.1, 3.11, ...
Wszystko dopracowane, przewidziane a przede wszystkim wadliwe aby kupić
następną wersje bez starych wad ale za to z nowymi. I te marketingowe
chwyty aby wyeliminować konkurencje. Zawsze będzi mi żal Lotus'a 123, Word
Perfect'a i Ami Pro.
Obecny Linux pozwala przeżyć luserowi, jak i dostarcza niesamowitych wrażeń
tym co chcą się nim bawić.
Mając powyższe na uwadze bardzo mi się podoba taka sygnaturka jednego z
linuksiarzy:
Ludzie nie mają problemów, tylko sobie sami je stwarzają

5. Data: 2006-12-20 13:26:04

Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

> Ale są to twórcze kłopoty. Ich usunięcie zmusza [...]

I wszystko wspaniale, ale trzeba mieć na to czas. A praca?
A ogród?

Pozdrowienia,
Michał

6. Data: 2006-12-29 15:08:37

Od: "Gustaw H." <n...@n...nocom> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 19 Dec 2006 23:00:49 +0100, <Udziadeksu?@wro.vectranet.pl> wrote:

> [...]
> linuksiarzy:
> Ludzie nie mają problemów, tylko sobie sami je stwarzają

wiesz, ja zawsze chcialem by komputer byl dla mnie narzedziem pracy a nie
czyms, nad czym ja musze pracowac. i moje marzenie sie urzeczywistnilo w
momencie gdy ostatecznie pozbylem sie pc z linuksami, windowsami itepe i
kupilem maka. i od tej pory nie bylo sytuacji w ktorej cos by mi nie
zadzialalo, zawiesilo sie, bylo trudne. ani razu nie uruchamialem konsoli
ani nie reinstalowalem systemu. system sobie dziala bez restartu calymi
tygodniami a wylaczany jest tylko jak wyjezdzam na kilka dni z domu. z
uspienia wstaje w sekunde i od razu gotowy do pracy. nie zrozumiesz,
dopoki nie sprobujesz. wiec nie mow, prosze, ze linux jest przyjazny czy
prosty... ;)

a w ogole to nie ta grupa :D

OPERA for MAC OSX

Kaktusiarze - czy jacyś są??