Pasożyt krotona - jak się go pozbyć?

1. Data: 2006-12-17 19:48:14

Temat: Pasożyt krotona - jak się go pozbyć?
Od: "A." <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam grupowiczów!
Od pewnego czasu borykamy się z żoną z jakimś pasożytem naszego kwiata -
krotona. Mycie wodą pomaga ale tylko na pewien czas, po kilku dniach
(tygodniach) pasożyt znowu się pojawia. Obawiam się, że bez chemii się nie
obejdzie... Zobaczcie jak to wygląda i poradźcie coś:
http://mike123.wrzuta.pl/obraz/kvDcKE3mny/
http://mike123.wrzuta.pl/obraz/rLjmTLrZHX/
Pozdrawiam,
A.

2. Data: 2006-12-17 20:10:18

Temat: Re: Pasożyt krotona - jak się go pozbyć?
Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:em46v0$s83$1@atlantis.news.tpi.pl A.
<a...@w...pl> napisał(a):

> [...]
> kilku dniach (tygodniach) pasożyt znowu się pojawia. Obawiam się, że
> bez chemii się nie obejdzie... Zobaczcie jak to wygląda i poradźcie

Hejka. To są wełnowce. Jeśli masz jakąś piwnicę czy strych gdzie jest
dodatnia temperatura, to zanieś tam krotona i pryśnij preparatem Actellic
lub Mospilan.
Pozdrawiam obrazowo Ja...cki

3. Data: 2006-12-17 20:12:24

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "A." <a...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> (tygodniach) pasożyt znowu się pojawia. Obawiam się, że bez chemii się nie
> obejdzie... Zobaczcie jak to wygląda i poradźcie coś:

Klasyczne czerwce...można spróbować pałeczek "Tarcznik" na początek. Albo
oprysków Actellic'iem lub COnfidorem lub Mospilanem, ale najpierw przeczytać
instrukcję na opakowaniu, zastosować środki ostrożności i jeśli się da, to
nie pryskać w mieszkaniu. Powodzenia.

Pozdrawienia, Basia.

--
http://tabaza.sapijaszko.net/

4. Data: 2006-12-17 20:45:19

Od: "A." <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bardzo wam dziękuję za porady, teraz wiem co kupić, jutro rozpoczynam atak!
Trzymajcie kciuki :)
Pozdrawiam was,
A.

-Kto lubi Oleandry,i inne piękności egz. łatwe w uprawie w naszym klimacie?
umierają moje kwiatki
Gorzknik kanadyjski
Jak się pozbyć kreta?
Weki we Wrocławiu, gdzie znajdę?