Weki we Wrocławiu, gdzie znajdę?

1. Data: 2006-12-15 13:40:36

Temat: Weki we Wrocławiu, gdzie znajdę?
Od: "Edik" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Szukam litrowych weków, szklanych słoików ze szklanym zamknięciem i gumką.
Generalnie używanych do przetworów.
Chcę je użyc do wysiewu metodą Fleischera, ale niestety nie mogę ich znaleźć.
Gdzie coś takiego może ktoś widział we Wroclawiu?
Pozdrawiam
Edik

2. Data: 2006-12-15 13:55:18

Temat: Re: Weki we Wrocławiu, gdzie znajdę?
Od: "Jurek" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Chcę je użyc do wysiewu metodą Fleischera, ale niestety nie mogę ich znaleźć.

czyżby kaktusy?;))

3. Data: 2006-12-15 14:02:53

Od: Jacek Ostaszewski <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jurek napisał(a):

> czyżby kaktusy?;))

Tęczowa, za stacja CPN ORLEN od dworca idąc, po prawej - duży budynek 3
pięTra chyba, na podwórku sklep chemiczno- Agd. takie
szwarc-mydło-powidło... I tam zawsze były, z drucianymi zamknięciami.
--
JackOss - bez synaturki!

4. Data: 2006-12-18 10:32:37

Od: "Edik" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tak jest, wlasnie zaczynam przygodę 'wysiewanie' :)
Edik

5. Data: 2006-12-20 09:06:11

Od: "Edik" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzieki za informacje, ale niestety, ani w tym sklepie, ani w sklepie blizej
Swiebodzkiego Łada niema weków. Znalazłem jakies w Galerii Dominikańskiej, ale
strasznie drogie - po 8,90, a chcial bym kupic kilka.
Wiec moze ktos gdzies jeszcze widzial?

Edik

6. Data: 2006-12-20 09:43:03

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Edik" <e...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
ale
> strasznie drogie - po 8,90, a chcial bym kupic kilka.

Fleischer pisał dzieło w epoce wczesnych tworzyw sztucznych. Może warto
byłoby pomyśleć o rozwiązaniu alternatywnym? Są takie różne pojemniki z
pleksiglasu, zamykane, tanie.

Pozdrawiam, Basia.

7. Data: 2006-12-20 12:56:51

Od: "Edik" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Z tym że pleksiglasu nie wstawisz do pikarnika celem wysterylizowania substratu.
Maksymalna temperatura użytkowania pleksiglasu to 70°C

8. Data: 2006-12-20 15:20:45

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Z tym że pleksiglasu nie wstawisz do pikarnika celem wysterylizowania
substratu.
> Maksymalna temperatura użytkowania pleksiglasu to 70°C

A naprawdę to takie istotne, żeby substrat sterylizować razem z naczyniem?
Podłoże rozumiem - sama to robiłam, ale pojemnik odpuszczałam. I wschody
były:)

Pozdrawiam, Basia.

9. Data: 2006-12-20 19:44:15

Od: Barbara Miącz <s...@i...te.ria.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Edik napisał:
> Z tym że pleksiglasu nie wstawisz do pikarnika celem wysterylizowania substratu.

Popytaj znajomych, którzy mają babcie. I sąsiadki.
Prawdopodobnie stoją w piwnicy, niepotrzebne lecz żal wyrzucić.

Pozdrawiam, Barbara

10. Data: 2006-12-20 21:59:41

Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

Barbara Miącz wrote:

> Popytaj znajomych, którzy mają babcie. I sąsiadki.
> Prawdopodobnie stoją w piwnicy, niepotrzebne lecz żal wyrzucić.

Nie wiem, dlaczego babcie i sąsiadki stoją w piwnicy.
Ale rzeczywiście lepiej ich nie wyrzucać :-)

Pozdrowienia,
Michał

--
Michał Misiurewicz