Jak się pozbyć kreta?

1. Data: 2006-12-17 10:21:36

Temat: Jak się pozbyć kreta?
Od: "Rafał Wolski" <rafal.wolski@nie_spamowi_poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

Mamy sezon ogórkowy na pl.rec.ogrody, zatem przyda się dyskusja na ten
chwytliwy temat!
;-)

--
Pozdrawiam, Rafał Wolski
http://wrzosowisko.pl/sklep/ - sklep z wrzosami

2. Data: 2006-12-17 10:25:47

Temat: Re: Jak się pozbyć kreta?
Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:em35pr$lov$1@nemesis.news.tpi.pl Rafał Wolski
<rafal.wolski@nie_spamowi_poczta.fm> napisał(a):
> Mamy sezon ogórkowy na pl.rec.ogrody, zatem przyda się dyskusja na
> ten chwytliwy temat!
> ;-)
Hejka. Może fosa wokół ogródka? ;-)
Pozdrawiam mobilizująco Ja...cki

3. Data: 2006-12-17 11:25:21

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

>    Hejka. Może fosa wokół ogródka? ;-)
>                    Pozdrawiam mobilizująco Ja...cki

Może prądem? Ale jak go namówić, aby złapał się przewodów.
Pozdrawiam.Mirzan

4. Data: 2006-12-17 11:31:55

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Rafał Wolski" <rafal.wolski@nie_spamowi_poczta.fm> napisał w
wiadomości news:em35pr$lov$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Mamy sezon ogórkowy na pl.rec.ogrody, zatem przyda się dyskusja na ten
> chwytliwy temat!
> ;-)

No ja się zastanawiałam, czemu ta grupa taka zdechła, a teraz już wiem -
wszyscy z kretami walczą :D

Pozdrawiam, Basia.

--
http://tabaza.sapijaszko.net/

5. Data: 2006-12-17 11:40:33

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> No ja się zastanawiałam, czemu ta grupa taka zdechła, a teraz już wiem -
> wszyscy z kretami walczą :D

To krety walczą z ludźmi, już chyba wielu wykończyły.
Pozdrawiam.Mirzan

6. Data: 2006-12-17 12:37:07

Od: "Jerzy Wierzchnicki" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Rafał Wolski" napisał:
> Mamy sezon ogórkowy na pl.rec.ogrody, zatem przyda się dyskusja na ten
> chwytliwy temat!
> ;-)

Nie ma o czym dyskutować. Kret jest zwierzęciem niepraktycznym.

Jeśli nawet schwyta się kreta, to co można zrobić z tak malutkiego futerka.
Na nieduży kożuszek na przykład dla dziecka potrzeba przynajmniej setkę
kretów, więc gromadzenie materiału trwa zbyt długo. Nie mówiąc o tym, że
może być problem z odcieniem skórek no i jak ten kożuszek w ciapki będzie
wyglądał.

Inne zastosowania kreta nie wchodzą w rachubę, gdyż do kopania ogródka się
nie nadaje, bo kopie zupełnie nie tam, gdzie nam najbardziej zależy. Z
zebranego przez niego robactwa też trudno skorzystać i nie wiadomo do czego
to może się przydać.

Nie dopatrzyłem sie również żadnych twórczych lub artystycznych wizji w
widocznych na powierzchni ziemi kretowiskach - porozrzucane po ogrodzie bez
ładu i składu. Nic, co mogłoby oko nacieszyć.

Oswoić też się nie daje tak, aby ogrodnik mógł się nim pochwalić przed
znajomymi lub gośćmi w ogrodzie. A przecież tak jak inne ogrodowe zwierzęta
mógłby jeść z ręki lub przynajmniej pozować do zdjęć.

Po co mi w tej sytuacji potrzebny aż tak niepraktyczny stwór w ogrodzie???
Pozdrowienia
--
Jerzy Wierzchnicki
http://ogrodniczek.republika.pl/

7. Data: 2006-12-17 12:55:21

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jerzy Wierzchnicki" <j...@p...onet.pl>
napisał w wiadomości news:em3dmf$jvd$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Po co mi w tej sytuacji potrzebny aż tak niepraktyczny stwór w ogrodzie???

Żeby było o czym gadać na grupie w sytuacjach rozpaczliwego braku
ciekawszych postów???

Pozdrawiam, Basia.

--
http://tabaza.sapijaszko.net/

8. Data: 2006-12-17 13:17:49

Od: "Teresa" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jerzy Wierzchnicki" <j...@p...onet.pl>
napisał w wiadomości news:em3dmf$jvd$1@atlantis.news.tpi.pl...
. A przecież tak jak inne ogrodowe zwierzęta
> mógłby jeść z ręki lub przynajmniej pozować do zdjęć.

Pozuje , ale tylko martwy (-:

> Po co mi w tej sytuacji potrzebny aż tak niepraktyczny stwór w ogrodzie???

A wiesz ile gleby do doniczkowych , podobno najlepsza :-)

Pozdrawiam TeresaR

9. Data: 2006-12-17 13:44:59

Od: "Jerzy Wierzchnicki" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Teresa" napisała:
> A wiesz ile gleby do doniczkowych , podobno najlepsza :-)

To kolejny mit naszego niepraktycznego stworka. Przecież on tylko wygarnia
istniejącą glebę a nie ją przetwarza, jak na przykład dżdżownice. Tyle, że
nie trzeba samemu tej ziemi wydobywać ;-)

--
Jerzy Wierzchnicki
http://kochamkrety.republika.pl/

10. Data: 2006-12-17 14:29:59

Od: "Dziadek" <dziadunio_1@USUN_TOpoczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jerzy Wierzchnicki wrote:

.

> [...]
> ogrodzie bez ładu i składu. Nic, co mogłoby oko nacieszyć.
> Po co mi w tej sytuacji potrzebny aż tak niepraktyczny stwór w

No jak to po co ? A skąd będziemy wiedzieli gdzie "postawić" nasz Bank ?
--
Pozdrawiam ciepło
Dziadek

Weki we Wrocławiu, gdzie znajdę?