Gorzknik kanadyjski

1. Data: 2006-12-17 11:43:15

Temat: Gorzknik kanadyjski
Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam chęć posadzić we ogrodzie gorzknik, Hydrastis canadensis,
czy mógłby mnie ktoś tym uszczęśliwić?
Pozdrawiam.Mirzan

2. Data: 2006-12-17 11:46:45

Temat: Re: Gorzknik kanadyjski
Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mam chęć posadzić we ogrodzie gorzknik, Hydrastis canadensis,
> czy mógłby mnie ktoś tym uszczęśliwić?

Niestety:-( Ale możemy złożyć listę życzeń gwiazdkowych, każdy po jednej
roślinie. Dla mnie Amorpha canescens:)

Pozdrawiam, Basia.

--
http://tabaza.sapijaszko.net/

3. Data: 2006-12-17 12:13:07

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Niestety:-( Ale możemy złożyć listę życzeń gwiazdkowych, każdy po jednej
> roślinie. Dla mnie Amorpha canescens:)

Zamówiłbym jeszcze Amorpha nana, ostatnio zabrakło nasion u mojego
spełniacza życzeń, mam jeszcze chęć na Balsamorhiza sagittata.
Pozdrawiam.Mirzan

4. Data: 2006-12-17 16:58:41

Od: "Jagoda" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zamówiłbym jeszcze Amorpha nana, ostatnio zabrakło nasion u mojego
> spełniacza życzeń, mam jeszcze chęć na Balsamorhiza sagittata.
> Pozdrawiam.Mirzan

Przypomnij się za rok, jak będą nasionka to żaden problem.

Pozdrawiam - Jagoda

5. Data: 2006-12-17 20:09:04

Od: "Zielka" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mam chęć posadzić we ogrodzie gorzknik, Hydrastis canadensis,
> czy mógłby mnie ktoś tym uszczęśliwić?
> Pozdrawiam.Mirzan

Kupiłam w ubiegłym roku u E.R. Ciągle jest w doniczce, jakoś nie mogę mu
dopasować stanowiska.
Zobaczymy wiosną, nie jest zbyt okazały w tej doniczce.
Pozdrawiam, Krystyna

6. Data: 2006-12-17 21:49:44

Od: "Jagoda" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jagoda" <b...@g...pl> napisał w wiadomości

>>> Niestety:-( Ale możemy złożyć listę życzeń gwiazdkowych, każdy po jednej

> Przypomnij się za rok, jak będą nasionka to żaden problem.

Miałam na myśli Amorphę.
Kupiłam ją na Święcie Kwiatów więc będzie to jej pierwsza zima na Woli.
Myśle że zakwitnie w przyszłym roku, bo już jest dość duża.
Balsamorhizy nie mam.

Pozdrawiam - Jagoda

7. Data: 2006-12-18 00:19:34

Od: "Bpjea" <b...@...pl (bez x)> szukaj wiadomości tego autora

> Niestety:-( Ale możemy złożyć listę życzeń gwiazdkowych, każdy po jednej
> roślinie. Dla mnie Amorpha canescens:)

Prosze bardzo :) Moje zyczenie to Periploca graeca (nie mam zbyt
wygorowanych pragnien ;))

Pozdrawiam,
Bpjea

8. Data: 2006-12-18 05:55:58

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Miałam na myśli Amorphę.
> Kupiłam ją na Święcie Kwiatów więc będzie to jej pierwsza zima na Woli.
> Myśle że zakwitnie w przyszłym roku, bo już jest dość duża.

Mam dwie amorfy, znalazłbym miejcse dla trzeciej, gdyby to była nana.
Pozdrawiam.Mirzan

9. Data: 2006-12-18 06:00:10

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Kupiłam w ubiegłym roku u E.R. Ciągle jest w doniczce, jakoś nie mogę mu
> dopasować stanowiska.
> Zobaczymy wiosną, nie jest zbyt okazały w tej doniczce.
> Pozdrawiam, Krystyna

Zaczekam, aż rozmnożysz, a może też kupię jęśli jeszcze będzie
w sprzedaży.
Pozdrawiam.Mirzan

10. Data: 2006-12-18 06:02:47

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Prosze bardzo :) Moje zyczenie to Periploca graeca (nie mam zbyt
> wygorowanych pragnien ;))

http://www.clematis.com.pl/wms/wmsg.php/322.html&pla
nt_number=145

Powinien być do kupienia.Czy przypadkiem nie trzeba oglądąć
kwiatków przez lupę?
Pozdrawiam.Mirzan

Jak się pozbyć kreta?
Weki we Wrocławiu, gdzie znajdę?