Aktywne Słońce?

1. Data: 2006-12-14 20:28:56

Temat: Aktywne Słońce?
Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

Teraz ja nic nowego na grupie nie widzę, a nawet na Googlach
prawie nic nie ma. W dodatku ciągle stare posty pojawiają mi
się jako nowe. To przez te rozbłyski na Słońcu?

Pozdrowienia,
Michał

--
Michał Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

2. Data: 2006-12-14 21:59:33

Temat: Re: Aktywne Słońce?
Od: Barbara Miącz <s...@i...te.ria.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Michal Misiurewicz napisał:
> Teraz ja nic nowego na grupie nie widzę, a nawet na Googlach
> prawie nic nie ma. W dodatku ciągle stare posty pojawiają mi
> się jako nowe. To przez te rozbłyski na Słońcu?

Przez ostatnie zaćmienie :-)

Pozdrawiam, Barbara

3. Data: 2006-12-14 22:01:40

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 14 Dec 2006 22:59:33 +0100, Barbara Miącz napisał(a):

> [...]

Dzieje się dokładnie jak z postami Kasi. Do momentu kiedy je oznaczone jako
nieprzeczytane to widzę, potem znikają.
Kasia miała przestawioną datę, może u Ciebie to wynika z różnicy czasu?
Ale to tylko dywagacje, bo ja o serwerach wiem tylko tyle że są:)
Teraz ponownie "wyciągnęła" mi Twój post Barbara.

A słońce na południu Polski było dzisiaj wyjątkowo aktywne, świeciło od
samego rana, temperatura całkiem przyjemna aż żal było siedzieć w biurze.

Pozdrawiam,
Marta

--
http://tabaza.sapijaszko.net/

4. Data: 2006-12-15 03:03:33

Od: "Bpjea" <b...@...pl (bez x)> szukaj wiadomości tego autora

wiadomości news:4581b40a$0$13337$4c368faf@roadrunner.com...

> Teraz ja nic nowego na grupie nie widzę [...]

A ja wrecz przeciwnie - wlasnie zobaczylem Twoj post, bo to swoiste "must
read" :)

> [...] To przez te rozbłyski na Słońcu?

W Rzeszowie bylo dzis pochmurnawo a jesli nawet pojawialo sie slonce, to
musialem to przeoczyc.

Pozdrawiam,
Bpjea

5. Data: 2006-12-15 03:30:00

Od: "Michał Misiurewicz" <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bpjea <b...@...pl (bez x)> napisał(a):

> W Rzeszowie bylo dzis pochmurnawo a jesli nawet pojawialo sie slonce, to
> musialem to przeoczyc.

Chodzi mi o plamę numer 930:
http://www.foxnews.com/story/0,2933,236520,00.html

Pozdrowienia,