Od Janusza Cz. (chyba OT)

1. Data: 2006-12-14 18:54:06

Temat: Re: Od Janusza Cz. (chyba OT)
Od: "ewa" <m...@l...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Basia Kulesz"

> A potrzeba mi znaleźć czlowieka, ktory mógłby mi pomóc.
> Ppotrzebuje pilnej pomocy kogos (jakiegoś budowlańca) kto ma dostep do
> cenników Sekocenbudu.
> I jeżeli ktos taki by sie znalazł żeby skontaktowal się ze mną za
> pośrednictwem PW TaBazy (http://tabaza.sapijaszko.net/) lub strony
> winogronowej (www.winogrona.org)."

budowlaniec odpowiedział, że sekocenbudowskimi cennikami już się mało kto
posługuje. :(

--
ewa

2. Data: 2006-12-14 18:54:13

Temat: Od Janusza Cz. (chyba OT)
Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dostałam prywatnie następujący rozpaczliwy tekst, kopiuję dosłownie:

"Pomocy wielorakiej potrzebuję. :-(
Nie mam dostępu do pl.rec.ogrody

Pozdrawiam, Basia.

3. Data: 2006-12-14 20:05:23

Od: Piotr Siciarski <p...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Thu, 14 Dec 2006 19:54:13 +0100, na pl.rec.ogrody, Basia Kulesz napisał(a):

> Dostałam prywatnie następujący rozpaczliwy tekst, kopiuję dosłownie:
>
> "Pomocy wielorakiej potrzebuję. :-(

Jestem Rakiem, ale Sekocenobudu nie znam:)
Basiu - pozdrów, proszę, (prywatnie) Janusza Cz. od górali niskopiennych.
:)

Pozdrawiam
piotrs

4. Data: 2006-12-14 20:21:09

Od: Jerzy Nowak <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Basia Kulesz napisał(a):
> Dostałam prywatnie następujący rozpaczliwy tekst, kopiuję dosłownie:
>
> "Pomocy wielorakiej potrzebuję. :-(
[...]

Nie mam cennika a najtańszy jest tutaj:
http://www.ksiegarnia.murator.pl/product_info.php?cP
ath=26&products_id=943&PHPSESSID=b0cf82b36dc3504eafb
0967c88fdf663
pozdr. Jerzy

Ephedra
Re: Ephedra
Re: Aktywne Słońce?
Re: Ephedra
zapowiedzieli śnieg, zapowiedzieli śnieg!!!