Re: Ephedra

1. Data: 2006-12-11 21:01:22

Temat: Re: Ephedra
Od: "MM" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kiedyś, jakaś lekarka zapisała mi tabletki efedryny na kaszel. To nie jest
środek wyksztuśny, ale tłumiący kaszel...

M.

> http://www.antoranz.net/CURIOSA/ZBIOR4/C0412/12-QZD0
4026_Ephedra.HTM

2. Data: 2006-12-12 07:31:55

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Kiedyś, jakaś lekarka zapisała mi tabletki efedryny na kaszel. To nie jest
> środek wyksztuśny, ale tłumiący kaszel...

Chodzi mi o właściwosci herbaty, poprawiające nastrój.Jako środek
wykrztuśny stosuję syrop z łodych pędów sosny, jest to najlepszy środek.
Pozdrawiam.Mirzan

3. Data: 2006-12-12 07:38:06

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"mirzan" <l...@o...pl> wrote in message

> Chodzi mi o właściwosci herbaty, poprawiające nastrój.Jako środek
> wykrztuśny stosuję syrop z łodych pędów sosny, jest to najlepszy środek.
> Pozdrawiam.Mirzan

Na to jest dobra yerba mate: http://www.yervita.home.pl/

Polecam La Oracion.

4. Data: 2006-12-12 08:47:07

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Na to jest dobra yerba mate: http://www.yervita.home.pl/
>
> Polecam La Oracion.

Nie są mi do niczego potrzebne zielska kupowane w sklepach, interesują mnie
tylko takie, które mogą rosnąć w w nasym klimacie w ogrodzie.Ten herbaciany
ostrokrzew u nas nie przezimuje.
Pozdrawiam.Mirzan

5. Data: 2006-12-12 09:41:12

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> mnie
> tylko takie, które mogą rosnąć w w nasym klimacie w ogrodzie.Ten

Chyba, że bieguny się przesuną.

Bieluń.

6. Data: 2006-12-12 14:20:10

Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

mirzan wrote:

> Chodzi mi o właściwosci herbaty, poprawiające nastrój.

W Jugosławii (byłej) do tego celu używają herbaty szumadyjskiej.

Pozdrowienia,
Michał

--
Michał Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

7. Data: 2006-12-13 09:35:10

Od: JerzyN <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Michal Misiurewicz napisał(a):

> W Jugosławii (byłej) do tego celu używają herbaty szumadyjskiej.

A cóz to takiego?
pozdr. Jerzy

8. Data: 2006-12-13 14:55:44

Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

JerzyN wrote:

> A cóz to takiego?

Dobrze zagrzana rakija, troche dosłodzona.

Pozdrowienia,
Michał

9. Data: 2006-12-13 19:01:42

Od: Barbara Miącz <s...@i...te.ria.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Michal Misiurewicz napisał:

> Dobrze zagrzana rakija, troche dosłodzona.

Zapomniałeś o tańcu / po tej herbacie/.
Jakoś trzeba zapasy tłuszczu spalić ;-)

Pozdrawiam, Barbara

zapowiedzieli śnieg, zapowiedzieli śnieg!!!
Re: Ephedra
Re: Ephedra
KERAMZYT
Zimowo jest