-Kto lubi Oleandry,i inne piękności egz. łatwe w uprawie w naszym klimacie?

1. Data: 2006-12-17 19:44:06

Temat: -Kto lubi Oleandry,i inne piękności egz. łatwe w uprawie w naszym klimacie?
Od: "dana" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Parę lat temu dostałam parę stokrotek i tak zaczeła się moja pasja
kwiatowa. Teraz szukam nowości raz się udaje a czasem nie.Obejrzyjcie
moją strone z kwiatkami \trochę wolno otwiera się na
początku-ogród niezbyt zadbany,ale kwiaty kochane\str
www.kwiatyogrodowe.prv.pl Zapraszam.

2. Data: 2006-12-17 21:10:06

Od: i...@w...pl szukaj wiadomości tego autora

dana napisał(a):
> początku-ogród niezbyt zadbany,ale kwiaty kochane\str
> www.kwiatyogrodowe.prv.pl
Piękne! Masz wszystko to, co ja i o niebo więcej. Widzę, że nie
tylko ja jestem "zadonicowana" :-)

3. Data: 2006-12-17 21:25:07

Od: "Elzbieta Berlicka" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> moją strone z kwiatkami \trochę wolno otwiera się na
> początku-ogród niezbyt zadbany,ale kwiaty kochane\str

Witam!
Dziekuje , skorzystałam z zaproszenia.Piękne.
Jestem ich wielbicielką i też je kolekcjonuję.

Pozdrawiam , Elżbieta

4. Data: 2006-12-18 09:17:30

Od: Beata Mateuszczyk <b...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

dana wrote:
> [...]
> moją strone z kwiatkami \trochę wolno otwiera się na
> początku-ogród niezbyt zadbany,ale kwiaty kochane\str

Cudny gąszcz kwiatów.

Pozdrawiam
Bea

5. Data: 2006-12-18 15:16:53

Temat: Re: -Kto lubi Oleandry,i inne piękności egz. łatwe w uprawie w
Od: "Zbigniew Mazur" <f...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Niemało już przybyło do tych stokrotek... :-)
Cały ekran zalany kwiatami!
Ładny ten domek z gankiem i okiennicami i gzymsami w koronki.
Gdzie przetrzymujesz te wszystkie donice?
W ganku chyba za zimno.
Co to za zielone, kuliste nasienniki po lewej na tym zdjęciu:
http://www.kwiatyogrodowe.prv.pl/mniejsze/IMG_2524.j
pg
Może jakaś pysznogłówka, czy też rudbekia?

Pozdrawiam pod wrażeniem, ;-)

Zbyszek

umierają moje kwiatki
Gorzknik kanadyjski