Kaktusiarze - czy jacyś są??

1. Data: 2006-12-19 00:10:43

Temat: Kaktusiarze - czy jacyś są??
Od: "Kasia" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam serdecznie, może ktoś będzie w stanie mi pomóc mimo, że nie chodzi mi o
ogród... Moje kaktusy złapały jakieś "świństwo" i nie wiem co mam z tym
zrobić. Kilka dni temu na kaktusach pojawiła się jakby "wata", kiedy
patyczkiem, między kolcami delikatnie zdjęłam, to się okazało, ze tam coś
rosnie, jakiś robaczek. Zuppełnie nie mam pojęcia co to i jak się tego pozbyć.
Macie może jakieś pomysły?? Kaktusy dostałam od siostry z holandii i przez
kilka lat było wszystko dobrze, pięknie rosły, nawet niektóre kwitły w lato, a
tu nagle takie coś...
Załamana Kasia.

2. Data: 2006-12-19 06:46:12

Temat: Re: Kaktusiarze - czy jacyś są??
Od: "Jurek" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zuppełnie nie mam pojęcia co to i jak się tego pozbyć.

Wpisz w wyszukiwarce hasło-wełnowce,następnie kup sobie preparat o nazwie "actellic"
.Opryskaj nim dokładnie rośliny,tylko nie rób
tego na miłość boska w domu;))

3. Data: 2006-12-19 07:27:13

Od: "Leszek Serdyński" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jurek" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
>
> Wpisz w wyszukiwarce hasło-wełnowce,następnie kup sobie preparat o nazwie
> "actellic" .Opryskaj nim dokładnie rośliny,tylko nie rób

Actellic strasznie śmierdzi :)

Pozdrawiam
Leszek

bonsai
Szkółki bylinowe w Czechach
altanka
Pasożyt krotona - jak się go pozbyć?
-Kto lubi Oleandry,i inne piękności egz. łatwe w uprawie w naszym klimacie?