propranolol, a migrena

1. Data: 2005-04-10 16:05:11

Temat: propranolol, a migrena
Od: "Barbara" <smilingdolphin_nospam@nospam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktoś z Was zna może przypadki, kiedy po podaniu Propranololu osobie
chorującej na migrenę jej ciśnienie wzrosło zamiast obniżyć się?
Będę wdzięczna za wszelkie informacje lub linki.

Pozdrawiam.
Barbara.

2. Data: 2005-04-10 18:30:55

Temat: Re: propranolol, a migrena
Od: "Paweł W." <pawelwo@usun_to-i-to_klub.chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

Barbara wrote:
> Czy ktoś z Was zna może przypadki, kiedy po podaniu Propranololu osobie
> chorującej na migrenę jej ciśnienie wzrosło zamiast obniżyć się?
> Będę wdzięczna za wszelkie informacje lub linki.
A mierzyłaś ciśnienie przed i po, aby to stwierdzić. Propranolol jest
lekiem obniżającym ciśnienie !

--
Poczta:
użytkownik: pawelwo

3. Data: 2005-04-11 06:26:34

Od: "Barbara" <smilingdolphin_nospam@nospam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A mierzyłaś ciśnienie przed i po, aby to stwierdzić. Propranolol jest
> lekiem obniżającym ciśnienie !

Wiem, ale słyszałam, że w Szwajcarii podawano ten lek osobom chorującym na
migrenę i paradoksalnie uzyskiwano efekt odwrotny, czyli podwyższenie
ciśnienia. Właśnie dlatego potrzebuję więcej informacji na ten temat.
Dzięki.
Pozdrawiam.
Barbara.

4. Data: 2005-04-13 18:52:15

Od: "Masoneczka" <m...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Barbara" <smilingdolphin_nospam@nospam_wp.pl> napisał
> Czy ktoś z Was zna może przypadki, kiedy po podaniu Propranololu osobie
> chorującej na migrenę jej ciśnienie wzrosło zamiast obniżyć się?

Jest to lek obniżający ciśnienie, aczkolwiek na mnie nie działa.
Lekarz mi powiedział, że maksymalnie 3 tabletki dziennie mogę zażyć.
W zasadzie puls spada, a ciśnienie pozostaje bez zmiany (zdecydowanie
za wysokie). W przypadku migreny nie siegnę po tę tableteczkę.

Masoneczka
Bezużyteczną rzeczą jest uczyć się, lecz nie myśleć,
a niebezpieczną myśleć, a nie uczyć się niczego.
/przysłowie chińskie/

5. Data: 2005-04-16 06:14:42

Od: "Barbara" <smilingdolphin_nospam@nospam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> W zasadzie puls spada, a ciśnienie pozostaje bez zmiany (zdecydowanie
> za wysokie). W przypadku migreny nie siegnę po tę tableteczkę.

Dzięki serdeczne. To już jakaś informacja. Teraz jeszcze musze znaleźć
osobę, której ten lek podwyższa ciśnienie zamiast obniżać.

Pozdrawiam.
Barbara.

Szkła Transitions
Naklejka "Lekarz"