ból jądra

1. Data: 2005-04-10 11:37:38

Temat: ból jądra
Od: "piotr" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Dziś rano obudziłem i stwierdziłem ze pojakiwł mi się taki dziwny ból w
lewym nadbrzuszu, nie boli cały czas ale są takie momenty kiedy zaboli i
przestaje. Ten ból pochodzi o lewego jądra, zwłaszcza kiedy chodze. Nie jest
nie do zniesienia ale jest, po sprawdzeniu jąder nie wyczuwam jakiś guzkow,
powiekszen.Ale po poczytaniu w necie zaczelem za to odczuwac strach, Mial
ktos moze cos podobnego i co robil,

Pzdr Piotr

2. Data: 2005-04-11 06:00:42

Temat: Re: ból jądra
Od: "si" <n...@n...no> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "piotr" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
guzkow,
> powiekszen.Ale po poczytaniu w necie zaczelem za to odczuwac strach, Mial

Miał i poszedł do urologa, żeby go zbadał...

si

Visine i soczewki kontaktowe
przedawkowanie kofeiny - help
Czy rezonans lepszy od tomografii
wątpliwości co do znieczulenia w cholecystektomii klasycznej
problem z wytryskiem